تاریخ : 1398,جمعه 01 آذر15:12
کد خبر : 335628 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کمیته‌ای جهت رصد هزینه‌کرد درآمد بنزین تشکیل شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: لازم است کمیته‌ای تشکیل شود تا نحوه هزینه‌کرد ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین از سوی دولت را رصد کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، عبدالحمید خدری در واکنش به افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: یکی از اهداف احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین جلوگیری از قاچاق سوخت است.

وی تاکید کرد:  البته سهمیه بندی بنزین یکی از راه های جلوگیری از قاچاق سوخت است اما کافی نیست و باید اقدامات اساسی دیگری هم در این راستا مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در این روزها تاکید می کند که مابه التفاوت افزایش قیمت بنزین را عینا به اقشار کم درآمد جامعه در قالب طرح حمایت معیشتی پرداخت می‌کند که امیدواریم این کار به صورت دقیق انجام شود.

خدری بیان کرد: همچنین نکته حائز اهمیت دیگر آن است که نهادهای نظارتی باید تدابیری را اتخاذ کنند تا با نظارت های خود مانع افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات به تبع افزایش قیمت بنزین شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است کمیته ای متشکل از مسئولان سه قوه تشکیل شود تا دولت دقیقا توضیح دهد که ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین را در چه اموری هزینه کرده است چرا که تاکید آنان بر این است که ریال به ریال این منبع به اقشار کم درآمد جامعه پرداخت می شود و دولت باید این مسئله را رعایت کند.