تاریخ : 1398,دوشنبه 04 آذر01:30
کد خبر : 335926 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

میدان شلوغ رقابت دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰

شهردار سابق نیویورک و از سرمایه‌داران مشهور آمریکا به طور رسمی وارد ساز و کار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شهردار سابق نیویورک غروب یکشنبه به وقت تهران به طور رسمی وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «یورو نیوز»، «مایکل بلومبرگ» شهردار سابق نیویورک و از سرمایه‌داران مشهور  آمریکایی با اعلام  رسمی ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری، به گمانه زنی‌ها در این زمینه خاتمه داد.

بلومبرگ که عضو حزب دموکرات آمریکاست در برنامه تبلیغی خود قول بازسازی آمریکا، دریافت مالیات بیشتر از ثروتمندان جامعه و بهبود اوضاع برای اقشار طبقه متوسط جامعه را داده است.

منابع خبری در هفته‌های گذشته از احتمال پیوستن بلومبرگ به رقابت‌های نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ خبر داده‌ بودند. 

بلومبرگ پیش از این هم در سال ۲۰۱۶  تصمیم گرفته بود به عنوان نامزد وارد رقابت‌های انتخاباتی شود، اما در مراحل پایانی از این تصمیم منصرف شد. او چندی پیش هم تصمیم داشت وارد کارزار انتخابات ۲۰۲۰ شود اما باز هم از این تصمیم انصراف داد.