تاریخ : 1398,پنجشنبه 07 آذر03:14
کد خبر : 336386 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

پارک علم و فناوری استان کردستان به دانشگاه منتقل می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه کردستان گفت: به همت ریاست دانشگاه کردستان و رئیس پارک و علم و فناوری استان، تصمیم بر انتقال پارک علم و فناوری به داخل دانشگاه گرفته شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کرمی، معاون پژوهشی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: ایجاد مرکز رشد و نوآوری و مراکز ارتباط با صنعت در دانشگاه کردستان به عنوان پلی برای اتصال دانشگاه به صنعت محسوب می‌شود.

کرمی اضافه کرد: در این راستا یک گرنت فناوری با سرمایه ۵۰ میلیون تومانی برای اساتید دانشگاه کردستان در نظر گرفته شده است. همچنین اساتید رسمی و پیمانی دانشگاه کردستان به منظور آشنایی با محیط کسب و کار موظف به گذراندن دوره‌ای در صنعت می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه کردستان ادامه داد: دانشگاه کردستان قدم‌های موثری در مسیر تقویت مسئولیت اجتماعی خود با هدف توسعه استان و کشور برداشته است و این راه را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه ضروریست دانشجویان با سرفصل‌های کارآفرینی آشنا شوند، ابراز کرد: به همت ریاست دانشگاه کردستان و رئیس پارک و علم و فناوری استان کردستان تصمیم بر انتقال پارک علم و فناوری به داخل دانشگاه گرفته شده است.