تاریخ : 1398,سه شنبه 12 آذر14:58
کد خبر : 336994 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

حجت‌الاسلام ساداتی‌نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تربیت مدرس شد

طی حکمی حجت‌الاسلام سیدمهدی ساداتی‌نژاد به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس منصوب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، طی حکمی از سوی حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام سیدمهدی ساداتی‌نژاد به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

ساداتی نژاد پیش از این، ریاست مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی را بر عهده داشته است.

حضور حجت‌الاسلام فلاح رفیع برای دانشگاهیان بسیار پر برکت بود
بنابراین گزارش احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: دکتر فلاح رفیع نزدیک به یک دهه به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با دانشگاه همکاری ارزشمندی داشتند که حضور ایشان در این مدت برای دانشگاهیان بسیار پر برکت بود و علاوه بر اقدامات اجرایی و فرهنگی صورت گرفته، همواره از فضل و دانش و بحث‌ها و تحلیل‌های ایشان در جلسات و نشست‌های گوناگون بهره بردیم.

وی افزود: آقای فلاح رفیع همواره دارای تفکری والا، اخلاق حسنه و الگوی رفتاری بسیار شایسته اسلامی و دانشگاهی بودند و قطعا ورود دکتر ساداتی نژاد به دانشگاه، موج جدیدی از دانش و فضل و رایحه فرهنگی انقلاب اسلامی و هدایت و پشتیبانی دینی و سیاسی را رقم خواهد زد.

مسئولیت پذیرفتن در دانشگاه با وجود توقعات و سلیقه های مختلف، کار آسانی نیست
در ادامه حجت الاسلام فلاح رفیع در سخنانی اظهار داشت: از مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها تشکر می کنم که بار این مسئولیت سنگین را از روی دوش من برداشتند و طی ده سالی که مسئولیت نهاد رهبری را بر عهده داشتم، امروز تنها روزی بود که با فراغ بال و آرام وارد دانشگاه شدم. مسئولیت پذیرفتن در دانشگاه به ویژه در شرایط سخت سیاسی و فرهنگی و با وجود توقعات و سلیقه های مختلف، کار آسانی نیست.

وی افزود: امیدوارم دکتر ساداتی نژاد که پیش از این، ریاست مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی را بر عهده داشتند و فردی عالم، فاضل، متواضع و دانشگاهی هستند بتوانند در این مسیر بیش از پیش موفق باشند.

نهاد بدون همراهی و همکاری تشکل‌های دانشگاه و مدیریت نمی تواند به اهداف خود دست یابد
در ادامه حجت‌الاسلام‌ سید مهدی ساداتی نژاد مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: کار کردن در دانشگاه‌های بزرگ و برتری که فرهیختگان و دانشمندان صاحب نامی در آن حضور دارند حساسیت و ظرافت خاصی را می طلبد و برای من باعث افتخار است که در جمع عزیزان دانشگاهی حضور داشته باشم و خدمت نمایم. همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند در دانشگاه باید سازندگی علمی و سازندگی اخلاقی و فکری صورت گیرد و اینها جز در سایه همفکری و همکاری و عزم و اراده جدی محقق نمی شود.

وی افزود: اصل تعهد به اهداف و وظایف دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ‌اصل تعهد به اخلاق مداری و وفق و مدارا و اصل قانون گرایی از مواردی است که به آنها توجه ویژه ای خواهم داشت و نهاد بدون همراهی و همکاری تشکل های دانشگاه و مدیریت دانشگاه نمی تواند به اهدافی که در اساسنامه خود دارد دست یابد.

در این نشست همچنین رییس بسیج اساتید، رییس بسیج کارکنان، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان، عضو بسیج دانشجویی دانشگاه، معاون پشتیبانی و منابع انسانی،‌ مسئول نهاد نمایمدگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی ‌و رییس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تهران ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های حجت‌الاسلام فلاح رفیع، برای حجت الاسلام ساداتی نژاد آرزوی توفیق کردند.

در پایان مراسم حکم حجت الاسلام ساداتی نژاد و لوح تقدیر حجت الاسلام فلاح رفیع از سوی رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایشان اهدا شد.