تاریخ : 1398,پنجشنبه 14 آذر18:08
کد خبر : 337327 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چقدر در مورد گیربکس SEW می‌دانید؟

کالا صنعتی عرضه کننده انواع الکتروموتور سه فاز، گیربکس صنعتی، پمپ آب خانگی و صنعتی و بسیاری کالاهای صنعتی پر کاربرد است که جایگاه ویژه ای در بین صنعتگران ایران و کشورهای همسایه پیدا کرده است. دیتاشیت و کاتالوگ با کیفیت از گیربکس sew را میتوانید در سایت کالا صنعتی دانلود کرده و مشاهده نمایید.

خبرنامه دانشجویان ایران: اگر به دنبال یک برند معتبر برای گیربکس صنعتی هستید، بی شک گیربکس sew را میتوان یکی از برند های معتبر گیربکس در دنیا دانست. گیربکس اس ای دبلیو که اصالتاً آلمانی است را میتوان مرجع گیربکس سازی در جهان دانست. بسیاری از برند های دنیا از روی این نشان معتبر جهانی شروع به ساخت گیربکس صنعتی کرده اند.

گیربکس sew دارای ظاهری بسیار عالی است و دنده ها در آن طوری طراحی شده است که کمترین فضا را اشغال کند. بسیاری از برند های ایرانی علاوه بر تولید گیربکس های طرح VEW اقدام به ساخت گیربکس طرح SEW نیز کرده اند. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، گیربکس sew با فضای کمتر، نسبت تبدیل بیشتر و در نتیجه دور کمتری خواهد داد. گیربکس پارس گرجی، گیربکس شریف و پارت پولادین از جمله برند هایی هستند که گیربکس های طرح sew را در ایران تولید و به بازار عرضه می کنند.

انتخاب گیربکس صنعتی با توجه به این‌که این قطعه پرمصرف و محبوب موجود در بازارهای صنعتی نقش بسیار اساسی درراه اندازی و به‌روزرسانی خطوط تولید موجود در پروژه‌های صنعتی درزمینه های مختلف و همچنین تجهیزات و ماشین‌آلات به‌کاررفته در ابعاد مختلف کارخانه‌ها کار می‌کند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لذا پیشنهاد می شود قبل از خرید گیربکس صنعتی یک بار قیمت و موجودی گیربکس sew را در بازار بررسی فرمایید. البته باید توجه داشت که گیربکس sew اصلی در بازار به ندرت پیدا خواهد شد و اغلب گیربکس های sew موجود در بازار استوک هستند.

کالا صنعتی عرضه کننده انواع الکتروموتور سه فاز، گیربکس صنعتی، پمپ آب خانگی و صنعتی و بسیاری کالاهای صنعتی پر کاربرد است که جایگاه ویژه ای در بین صنعتگران ایران و کشورهای همسایه پیدا کرده است. دیتاشیت و کاتالوگ با کیفیت از گیربکس sew را میتوانید در سایت کالا صنعتی دانلود کرده و مشاهده نمایید.

استوک هم میتواند به معنای کارکرده باشد و هم به معنای اینکه لوازم گیربکس sew به صورت CKD (Complete Knock Down) وارد ایران شده و در اینجا سر هم خواهد شد. در هر دو صورت پیدا کردن گیربکس با کیفیت یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از خرید باید انجام شود. سایت کالا صنعتی همواره سعی دارد بهترین گزینه برای گیربکس sew را به شما پیشنهاد خواهد داد.

بیشتر بخوانید: گیربکس صنعتی چیست؟

با توجه به پیشرفت‌های بسیار زیادی که در زمینه رویکردهای تولیدی توسط تولیدکنندگان گیربکس sew و همچنین استفاده از ابزارآلات و ماشین‌آلات و اتوماسیون های طراحی جدید این امکان را برای مصرف‌کنندگان در هنگام انتخاب گیربکس صنعتی به وجود می‌آورد که حتی با انتخاب کمترین تعداد از گیربکس های صنعتی نیز بتواند باقیمت بسیار مناسب و قابل قبول نسبت به تامین گیربکس sew موردنظرشان اقدام نمایند. در ادامه لیست مهم‌ترین پارامترها در هنگام انتخاب گیربکس صنعتی خواهیم پرداخت:

سرویس فاکتور به عنوان یک پارامتر بسیار مهم در انتخاب گیربکس sew
اولین پارامتری که اکثر تولید کنندگان و سازندگان انواع مختلف گیربکس های صنعتی به آن توجه می‌کنند، سرویس فاکتور گیربکس sew است. سرویس فاکتور در زمینه های مختلفی مانند زمانی که گیربکس در طول شبانه‌روز به کار گرفته می‌شود و همچنین میزان و نوع ارتباطات و لرزش‌های وارد شده و نوع شاقت ورودی گیربکس مرتبط بوده و در این زمینه ها کاربرد دارد. به‌عنوان مثال در زمانی که قرار است از گیربکس صنعتی در یک آسیاب استفاده نموده و نیاز به ارتعاشات نامنظم است پارامتر سرویس فاکتور باید از مقدار بالاتری نسبت به یک گیربکس که به القای یکنواخت نیاز دارد بهره ببرد و در عین حال گیربکس sew که نیاز به فعالیت متناوب و دوره ای دارد احتیاج دارد تا سرویس فاکتور پایین‌تری نسبت به گیربکس sew ای که به صورت ۲۴ روزه و بدون توقف مورد استفاده قرار می‌گیرد دارد.

توجه به میزان بار در هنگام انتخاب گیربکس sew
مرحله بعدی در هنگام انتخاب گیربکس sew بعد از این‌که طراح سایز گیربکس صنعتی مورد نظر را به صورت اصولی انتخاب نمود نیاز است تا بار حداکثری مجاز که گیربکس sew میتواند انتقال دهد را مشخص نماید. نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که اگر بار به کار گرفته‌شده در گیربکس sew از حد مجاز تعیین‌شده برای آن فراتر رود، برای آنکه در برابر بار اضافی ایجادشده مقاومت لازم ایجاد گردد لازم است تا از گیربکس sew با ابعاد بزرگ‌تر استفاده شود.

توجه به حالت نصب در هنگام انتخاب گیربکس sew
بعد از این‌که مراحل ذکرشده در بالا در هنگام انتخاب گیربکس sew به‌صورت اصولی و صحیح انجام شد لازم است تا حالت نصب دستگاه معین گردد. حالت ها و روش های مختلف پیکربندی برای نصب دستگاه بسیار زیاد است و در حالت کلی سازندگان گیربکس sew گزینه های بسیار زیادی را برای روش های نصب دستگاه در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از پایه برای نصب آن‌ها بر روی بالا یا پایین بدنه بیرونی دستگاه اشاره کرد. روش دیگر نصب گیربکس sew استفاده از خروجی‌های هالو و انجام پیکربندی در خروجی دستگاه به صورت 90 درجه با بول هلیکال است. معمولاً تمامی برند های تولید گیربکس های صنعتی انواع روش ها و حالت های که برای نصب محصولاتشان وجود دارد را در قالب کاتالوگ و یا در وب سایتشان منتشر می‌ نمایند که گیربکس sew هم از این قاعده مستثنا نیست.

اگر تامین کننده هستید ادامه این مطلب را بخوانید:
گروه کالا صنعتی با تکیه بر مشتریان با ارزش خود اقدام به ساخت پنل فروشندگان کرده است. پنل فروشندگان به تامین کنندگان کالا این امکان را میدهد که بدون هیچ هزینه ای کالاهای خود را در سایت کالا صنعتی قرار داده و به فروش برسانند. طبیعتاً استفاده از پنل فروشندگان کالا صنعتی نزدیک ترین راه برای فروش انواع کالای صنعتی در ایران و کشورهای همسایه است. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش در تماس باشید.

منبع : ویرلن


کد خبرنگار : 16