تاریخ : 1398,یکشنبه 17 آذر19:24
کد خبر : 337702 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سعید جلیلی فردا به دانشگاه شهیدبهشتی می‌رود

همایش « عدالت اجتماعی؛ از آرمان تا واقعیت» با سخنرانی سعید جلیلی و به همت جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مهدی خطیب دماوندی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی  درباره برگزاری مراسم روز دانشجو در این دانشگاه گفت: ویژه برنامه روز دانشجو در دانشگاه شهیدبهشتی با حضور آقای سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: شانزدهم آذرماه یکی از روزهای هویتی جریان دانشجویی است که هر ساله تشکل های دانشجویی میزبان مسئولان و کارگزاران هستند. ماهیت اصلی روز دانشجو مطالبه گری‌ و در اصل بیانگر صراحت عملی و کلامی دانشجویان در قبال ظلم و استکبار است که متاسفانه در مراسمات روز دانشجو توجهی به آن نمی شود.

خطیب گفت: به گفته بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی دانشگاه مبدا تحولات است و مقدرات کشور به دست همین دانشگاهی هاست. بنابراین دانشجو باید به عنوان حلقه وصل میان مردم و مسئولین صدای مردم باشد و مطالبه گر‌ نیاز ها و مشکلات مردم و جامعه باشد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: سخنرانی آقای جلیلی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت برگزار خواهد شد.

دبیر شورای‌تبیین‌ مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: بحث "عدالت اجتماعی" اصلی ترین و مهم ترین مسئله روز جامعه است و به عنوان محور اصلی این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آقای جلیلی در این برنامه پاسخگوی سوالات دانشجویان در بحث چالش ها و آسیب های عدالت اجتماعی خواهد بود.