تاریخ : 1398,یکشنبه 17 آذر22:38
کد خبر : 337728 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دعوت یک تشکل دانشجویی به سخنگوی دولت برای مناظره

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در نامه‌ای از ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم برای شرکت در مناظره با پورابراهیمی، نماینده استان دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در نامه‌ای از ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم برای شرکت در مناظره با پورابراهیمی ریاست سابق کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی پیرامون سیاست‌های اقتصادی دولت دعوت به عمل آورد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ربیعی
سخنگوی دولت دوازدهم

با احترام ضمن تقدیر از زحمات جنابعالی و هیئت دولت در ۶ سال گذشته به استحضار می‌رساند با توجه به ایراد شبهات متعدد در اذهان عمومی پیرو اتفاقات اخیر و سیاست‌های اقتصادی اخذ شده توسط دولت و با توجه به حمایت قاطع جنابعالی از این سیاست‌ها از جنابعالی تقاضا می‌شود در برنامه مناظره با حضور جناب آقای پورابراهیمی ریاست سابق کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی پیرامون سیاست‌های اقتصادی دولت حضور یابید.

پیش از این درخواست مناظره از معاونین و مشاورین و تئورسین‌های هم فکر و مورد حمایت شما با همین موضوع و تاکید بر سیاست شگفت انگیز گرانی بنزین در تورم موجود انجام شد.

اما این افراد حاضر به مناظره نشدند و بعضا منکر سیاست‌هایی که پیش از این خود تئوریسین آن بوده اند و به طور قاطع از آن حمایت می‌کردند، نشدند.

خواهشمند است با پذیرفتن این دعوت از حضور سرنوشت ساز در این مناظره شرکت کنید.

پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی کمال تشکر را دارم.

این تشکل آمادگی کامل جهت تنظیم و هماهنگی برنامه با توجه به زمان مشخص شده از حضرتعالی را دارد.


کد خبرنگار : 38