تاریخ : 1398,یکشنبه 17 آذر22:41
کد خبر : 337730 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بی‌احترامی نمایندگان مردم بوشهر به دانشجویان دانشگاه خلیج فارس +عکس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: بعد از اطلاع از عدم حضور نمایندگان مردم بوشهر در مجلس، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه خلیج فارس، تصمیم گرفتیم جای خالی آنان را با کیسه سیب‌زمینی پر کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرشاد غفاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص غیبت مسئولان استان و نمایندگان مردم بوشهر در جلسه پرسش و پاسخ روز دانشجو این دانشگاه گفت: دعوت از چهار نماینده مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر به مناسبت ۱۶ آذر از اواخر آبان ماه صورت گرفته و پیگیری‌های آن در این بازه زمانی انجام شد.

غفاری اضافه کرد: با اینکه پیگیری‌های مربوط به این دعوت بار‌ها صورت گرفته، اما هر بار با بی اهمیتی مسئولان نسبت به این مسئله مواجه شدیم و حتی مسئولان به نامه‌ها و پیگیری‌های ما در این باره جوابی منطقی نمی‌دادند. فقط یک نفر از این مسئولان با پیشنهاد حضور در دانشگاه به مناسبت روز دانشجو موافقت کرده بود که ایشان نیز چند ساعت قبل از شروع برنامه اعلام کردند که در دانشگاه حضور نخواهند یافت.

بی‌احترامی نمایندگان مردم بوشهر به دانشجویان دانشگاه خلیج فارس +عکس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: در این جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که به همت بسیج دانشجویی برگزار شد، قرار بود دانشجویان با مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به گفتگو بنشینند، اما مسئولان حاضر به حضور در آن نشدند و با اینکار به قشر دانشجو، آن هم در روز دانشجو بی احترامی کردند.

وی ابراز کرد: البته دو نفر از نمایندگان مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی که آن‌ها را برای حضور در این جلسه دعوت کرده بودیم، روز گذشته، ۱۶ آذرماه در دانشگاه پیام نور بوشهر حضور پیدا کردند! در حالی که به ما اطلاع داده شده بود که فرصت حضور در استان بوشهر را در ۱۶ آذرماه ندارند!

غفاری خاطرنشان کرد: در پی این بی احترامی نمایندگان به قشر دانشجو، تصمیم بر این شد که به‌جای نمایندگانی که در جلسه حضور نداشتند، کیسه‌های سیب زمینی قرار دهیم. البته در این جلسه فقط خورشیدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر و قاضی مقاتلی، نماینده دادستانی حضور پیدا کردند.