تاریخ : 1398,سه شنبه 19 آذر14:14
کد خبر : 337910 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: در روزهای نزدیک به «روز دانشجو» حدود ۷۰ برنامه فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر للـه‌گانی با بیان این مطلب افزود: در روزهای نزدیک به «روز دانشجو» حدود ۷۰ برنامه فرهنگی، سیاسی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد. یعنی به طور متوسط در هر دانشگاه علوم پزشکی یک برنامه و در برخی از دانشگاه‌ها دو یا سه برنامه اجرا شده است.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت روز ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ را یک روز تاریخی و ملی دانست و با اشاره به تمایل دانشگاه‌های به برگزاری مراسم‌های مختلف در سالگرد این واقعه الهام بخش و تاریخی گفت: امسال از دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونان فرهنگی و دانشجویی درخواست کردیم تا زمینه و بستر مناسب را برای برگزاری مراسم مختلف در روز ۱۶ آذر، در سطح دانشگاه‌ها فراهم کنند تا نهادهای دانشگاهی بتوانند از مدیران و مسوولان کشور برای گفت‌وگو و پرسش و پاسخ دعوت به عمل بیاورند.

وی گفت: حدود ۷۰ برنامه فرهنگی مجوز اجرای برنامه دریافت کرده‌اند. سخنرانی، مناظره، تریبون آزاد، پرسش و پاسخ و... بخشی از برنامه‌هایی بود که عمدتا در ارتباط با مطالبات سیاسی دانشجویان قرار داشت.