تاریخ : 1398,سه شنبه 19 آذر23:35
کد خبر : 337962 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

ظهور آیفون‌های ۲۰۲۰ با شکلی متفاوت

گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالاً آیفون‌هایی که قرار است در سال 2020 به بازار عرضه شود، ظاهری خاص و متفاوت نسبت به مدل‌های فعلی خواهند داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اوبرگیزمو،؛ اگر تحقیق کوچکی از فروشندگان در رابطه با سایز آیفون 11 پرو مکس بکنید، به شما خواهند گفت که صفحه نمایش این گوشی قدرتمند و پرطرفدار، 6.1 اینچی است.

شاید باور نکنید، ولی واقعیت این است که برخی از کاربران هنوز این سایز را نمی‌پسندند و انتظار سایزهای بزرگ‌تر از این را داشتند.

چنانچه شما نیز از این دسته کاربران بودید، خبرهای خوشی برای شما وجود دارد.

احتمالاً آیفون‌هایی که قرار است در سال 2020 به بازار عرضه شوند، 6.7 اینچی هستند. اصلی‌ترین منبع انتشار این خبر در بین کاربران موسسه کره‌ای “ETNews” است.

گزارش‌ها نشان می‌‌دهد که شرکت اپل تصمیم دارد در سال 2020، سایز کوچک‌ترین گوشی آیفون را هم کاهش دهد و آن را به 5.4 اینچ برساند.

همچنین ظاهراً قرار است که آیفونی با سایز 6.1 اینچ نیز به بازار عرضه شود. با این تفاصیل قرار است که علاقه‌مندان در سال 2020 شاهد سه گوشی آیفون با سایزهای 5.4 اینچ، 6.1 اینچ و 6.7 اینچ باشند.

گزارش‌ها در مورد گوشی‌های آیفون در سال 2020 فروان است و گمانه‌زنی‌های بسیاری در این زمینه انجام می‌‎شود.

عده‌ای از متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که صفحه نمایش آیفون‌ها در سال آینده به صورت OLED خواهد بود. خط تولید آیفون 11 نیز دارای دو گوشی OLED و یک گوشی LCD بود.

احتمالاً اپل قصد دارد از یک فناوری جدید در زمینه صفحه نمایش استفاده کند. این فناوری باعث می‌شود که نمایشگرها باریک‌تر از گذشته شوند.

گفتنی است که بر هیچ کدام از ادعاهای فوق نمی‌توان تکیه کرد؛ زیرا ممکن است هر لحظه تصمیم‌ها و برآوردهای متخصصان اپل در رابطه با آیفون‌ها و بهبود آنها تغییر کند.


کد خبرنگار : 15