تاریخ : 1398,چهارشنبه 20 آذر16:53
کد خبر : 338068 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تفاوت مستر بلیط با سایر برندهای گردشگری

در کنار شیوه های مدرن امروزی برای ارائه خدمات گردشگری، بسیاری از آژانس های مسافرتی هنوز از همان شیوه های سنتی برای رزرو بلیط استفاده می کنند. فعالیت ها و خدمات آنلاین به مسافران کمک می کند که با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به جستجو، مقایسه بلیط و خدمات دیگر خرید خود را انجام دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهم ترین هدف مستر بلیط صرفه جویی هزینه ها از راه صرفه جویی در زمان می باشد. حتی اگر شما به رزرو آنلاین کاملا آشنایی داشته باشید، اما در مستر بلیط ما زمان ها،‌ قیمت ها و تمام خطوط هوایی و زمینی را بررسی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشند. به این طریق مستر بلیط در زمان صرفه جویی زیادی می کند. اگر چه سفر پیچیده تر باشد و نیاز باشد زمان بیشتری صرف شود تا اطلاعات جدید در مورد مسیرها و قیمت ها به دست بیاید، اما مستر بلیط این اطلاعات را به صورت کاملا جامع و به روز، در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد و آن ها را به طور مستقیم به سمت رزرو بلیط هدایت می کند. در ضمن راهکارهای کاربردی رای سفری امن با قطار و اتوبوس در قبلا در شوشان نیوز منتشر کرده ایم.

مستر بلیط شما را از شیوه های سنتی دور می کند و ضریب اشتباهات کاربران را جهت رزرو انواع بلیط های خارجی و داخلی مهم مثل بلیط هواپیما تهران، مشهد، تبریز و شهرهای مهم دیگر، به صفر رسانده است. به این طریق شما نیازی به مراجعه های مکرر در صورت بروز مشکل، به شرکت ها و آژانس های مسافرتی نخواهید داشت.

تفاوت مستر بلیط با سایر برندهای گردشگری

رزرو بلیط با بهترین قیمت
در کنار شیوه های مدرن امروزی برای ارائه خدمات گردشگری، بسیاری از آژانس های مسافرتی هنوز از همان شیوه های سنتی برای رزرو بلیط  استفاده می کنند. فعالیت ها و خدمات آنلاین به مسافران کمک می کند که با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به جستجو، مقایسه بلیط و خدمات دیگر خرید خود را انجام دهند. در مستر بلیط به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک شما می توانید تمامی مسیرها و ترکیبات موجود را مشاهده کنید تا بتوانید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار را با بهترین قیمت رزرو کنید. این امکان برای شما وجود دارد که همه مسیرهای پیشنهادی را با هم مقایسه کنید و پس از انتخاب تاریخ رفت، برگشت و بلیط مورد نظر اقدام به خرید کنید.

برای اولین بار در ایران خدمات رزرو آنلاین بلیط اتوبوس و قطارهای داخلی و خارجی از طریق مستر بلیط در اختیار کاربران قرار داده شده است. بلیط های گرجستان، ارمنستان، ترکیه و کشورهای دیگر به صورت آنلاین قابل رزرو هستند. همانند بلیط پرواز، شما می توانید مسیرهای پیشنهادی موجود را با هم مقایسه و پس انتخاب تاریخ رفت و برگشت، بلیط خود را در مدت زمان کمی رزرو کنید.مستر بلیط کامل ترین، راحت ترین و سریع ترین خدمات رزرو آنلاین بلیط را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تفاوت مستر بلیط با سایر برندهای گردشگری

معرفی مستر بلیط

مستر بلیط فعالیت خود را در سال 1394 با انگیزه و هدف ارائه خدمات مدرن و خدمت رسانی سریع و راحت به مسافران آغاز کرده است. با توجه به روند رو به رشد خدمات آنلاین و به روز این شرکت، امکانی فراهم شده است تا با ارتباط اثربخش سریع ترین، ساده ترین و بهترین خدمات رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

در سامانه و اپلیکیشن مستر بلیط علاوه بر جستجوی دقیق و کامل،‌ می توان ارزان ترین قیمت ها را نیز پیدا کرد. این خدمات روز به روز در حال کامل تر شدن هستند، تا بهترین مجموعه از رزرو آنلاین بلیط داخلی و خارجی ارائه شود. در مستر بلیط ارائه خدمات برای خرید بلیط های داخلی کامل هستند، از جمله سفر به مهم ترین شهرها با پرواز، اتوبوس و قطار مثل بلیط قطار تهران، بلیط قطار مشهد و شهرهای مهم گردشگری دیگر، برای مسافران مهیا شده است.

سفر به تهران با مستر بلیط
یکی از شهرهایی که گردشگران و افراد دیگری به آن سفر می کنند،‌ پایتخت ایران یعنی تهران است. مسافرانی که از طریق های مختلف خود را به این شهر می رسانند از طریق خودروی شخصی، سفر هوایی یا زمینی است. امروزه شاید تهران را به عنوان شهری شلوغ و مدرن می شناسند، اما در میان این شلوغی، خاطراتی نیز از گذشته ها به جا مانده است که باعث شده در کنار مدرنیته بودن به شهری متفاوت گردشگری تبدیل شود. موزه های آبگینه، جواهرات ملی و موزه ایران باستان نشان می دهد که تهران از دیرباز شهری تاریخی بوده است. از طرفی برج ها و سازه های مدرن امروزی در تهران مثل برج میلاد، پل طبیعت و میدان های نمادینی مثل میدان آزادی، در کنار آن پارک های وسیعی همچون پارک ملت باعث شده هر گردشگری را کنجکاو کند که تلفیقی از طهران قدیم و تهران جدید را از نزدیک ببیند.

تفاوت مستر بلیط با سایر برندهای گردشگری

یکی از لذت بخش ترین زمان ها برای سفر به تهران ایام نوروز است. در این زمان شما شلوغی و ترافیک زیادی نمی بینید و شاهد آسمانی آبی و هوای صاف تری خواهید بود. هر کجای ایران که باشید و قصد سفر به تهران را داشته باشید، می توانید با خرید بلیط دلخواه خودتان از جمله بلیط اتوبوس تهران یا بلیط هواپیما تهران به این شهر سفر کنید و جاذبه های آن را از نزدیک ببینید.


کد خبرنگار : 16