تاریخ : 1398,پنجشنبه 21 آذر06:38
کد خبر : 338142 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

یک نماینده مجلس: با ارث مادرم برای انتخابات هزینه کردم +فیلم

انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان در پاسخ به شفافیت هزینه تبلیغات انتخابات به دانشجویان گفت: به دلیل وضعیت مالی خانوادگی و ارث مادر و همچنین کمک خانواده و برادرم توانستم احتیاجات مالی انتخابات را تامین کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، در مراسم روز دانشجوی دانشگاه ولیعصر (عج) که به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه این دانشگاه و با حضور انارکی، نماینده مردم این استان برگزار شد، دانشجویان به بیان مطالبات خود از این نماینده پرداختند.

دانشجویی از وی در خصوص شفافیت سوال کرد و گفت: شما در گفتگو‌های گذشته خود بسیار از لزوم شفافیت صحبت کرده اید و حتی در فضای مجازی اینستاگرام خود نیز به بیان این موضوع پرداختید. حال سوال ما از شما این است که هزینه‌های انتخاباتی شما از کجا تامین شده است؟

انارکی، نماینده مردم رفسنجان نیز در جواب گفت: بنده به دلیل وضعیت مالی خانوادگی و ارث مادر و همچنین کمک خانواده و برادرم توانستم احتیاجات مالی انتخابات را تامین کنم. بنده حتی در جلسه خانوادگی که پیش از انتخابات با حضور خانواده خود و برادرم تشکیل دادم، به آن‌ها گفتم که از هیچ کس پولی نخواهم گرفت و اگر شما به من کمک کنید اقدام خواهم کرد. اما درباره این موضوع که پول از کجا می‌آوریم؛ قطعا هر دو گروه با جناح‌های مخالف کسانی را دارند که در انتخابات از لحاظ مالی کمکشان کنند.


کد خبرنگار : 38