تاریخ : 1398,شنبه 23 آذر13:59
کد خبر : 338287 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پخش برنامه مناظره امشب با موضوع «اصلاحات ساختاری بودجه ۹۹»

برنامه امشب «مناظره» به بررسی «اصلاحات ساختاری لایحه بودجه 99 » می‌پردازد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد رونق تولید، امشب برنامه مناظره ساعت 23 به بررسی «اصلاحات ساختاری لایحه بودجه 99» می‌پردازد.

این برنامه درحالی به روی آنتن صدا و سیما میرود که با توجه  به اینکه بودجه سال آینده کشور در شرایطی به مجلس تقدیم شده است که بسیاری از کارشناسان این بودجه را متناسب شرایط تحریمی کشور نمی‌دانند. در شرایط فعلی کشور که تحریمهای نفتی به شدت اعمال شده است؛ لزوم کاهش ولخرجی‌های ارزی شرکت‌های دولتی و کنترل هزینه‌های جاری کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این اصلاحات ساختاری در حال حاضر مهم‌ترین موضوع جوامع سیاست‌گذاری کشور است. موضوعی که هم بسیار نگران کننده و هم بسیار ضروری است.

مهمانان این برنامه ، دکتر زمانیان و آقای عبدالله زاده اقتصاددانانی که به عنوان کارشناسان مخالف که به وجود اصلاحات ساختاری در لایحه بودجه اعتقادی ندارند و آقایان لاهوتی نماینده مجلس و پازوکی اقتصاددان به عنوان موافقان وجود اصلاحات ساختاری در این لایحه هستند.

مردم می‌توانند سوالات و نظرات خود پیرامون این موضوع را از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۳ بپرسند.

«مناظره» به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۱۵ و با اجرای مرتضی حیدری  روی آنتن می‌رود.


کد خبرنگار : 88