تاریخ : 1398,یکشنبه 24 آذر14:22
کد خبر : 338419 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

سامانه پیشخوان ارائه خدمات آموزشی در وزارت بهداشت راه‌اندازی شد

سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه‌ یکپارچه مدیریت آموزشی با عنوان پیشخوان ارائه‌ خدمت واحد معاونت آموزشی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت بهداشت، امیر احمد اخوان با اعلام این خبر گفت: امیدوار هستیم تا نیمه‌ اول دیماه سال جاری امکان استفاده‌ همه‌ کاربران از این سامانه فراهم شود. البته در حال حاضر نیز سامانه‌ آماده است و مراحل پایانی تطابق اطلاعات را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: این سامانه دارای قابلیت فیلتر کردن است و تمام اطلاعات مورد نیاز به تفکیک مناطق آمایشی، دانشگاه و ... از این سامانه قابل دریافت است.

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سامانه‌ هم‌آوا در ۳ دانشگاه به صورت پایلوت اجرا شده یادآور شد: این سامانه تا پایان دیماه در حدود ۲۰ دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: از دیگر سامانه‌های معاونت آموزشی، سامانه‌ انصراف و محرومیت از تحصیل است که ارتباط با خزانه‌ کل را به صورت آنلاین میسر می‌کند. سامانه‌های دیگر در این معاونت، سامانه‌ خدمات الکترونیک و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، سرویس استعلام کاندیدای مجلس شورای اسلامی، سامانه‌ اشتراک‌گذاری تجربه ‌ارزشمند در دانشگاه‌های علوم پزشکی، راهنمای تبادل اطلاعات مرکز هیئت علمی وزارت بهداشت، سامانه‌های اعتبار بخشی دوره دندانپزشکی، رشته‌های علوم پایه و پزشکی؛ بهداشت و تخصصی و سامانه‌ گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

اخوان تاکید کرد: افراد با مراجعه به سامانه‌ معاونت آموزشی و ورود به خدمات میز الکترونیک به همه‌ سامانه‌های مذکور دسترسی دارند و می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از این پیشخوان دریافت کنند.