تاریخ : 1398,دوشنبه 25 آذر12:14
کد خبر : 338530 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

اسماعیل حلالی: کالدرون حق دارد با پرسپولیس نتیجه‌گرا باشد

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به افزایش تمرکز بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: گابریل کالدرون حق دارد نتیجه گرا باشد تا جای پای خود را محکم کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، اسماعیل حلالی با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا گفت: این دیدار یکی از سخت ترین بازی های نیم فصل اول پرسپولیس بود. سایپا با وجود بازیکنان جوان خیلی جسورانه بازی می کند اما عملکرد فنی خوبی دارد. به نظرم سایپا می تواند در نیم فصل دوم با کسب تجربه لازم به رتبه های میانی جدول صعود کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس افزود: نمی دانم این زمین را با چه استانداردی برای بازی های لیگ برتر تایید کرده اند. کیفیت این چمن بسیار پایین است و نباید اجازه دهند بازی های مهم فوتبالی برگزار شود.

وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: تمرکز بازیکنان افزایش یافته است و این می تواند روحیه تیمی را نیز افزایش دهد. پرسپولیس به انسجام فنی بیشتری نیاز دارد. فکر می کنم آنها بهتر از گذشته توانسته اند تغییر تاکتیک در تیم را لمس کنند و مقاومتی از خود نداشته باشند.

حلالی درباره انتقاد برخی پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر عدم ارائه بازی زیبا از سوی این تیم تاکید کرد: تیمی که می خواهد بازی زیبا انجام دهد امکان دارد از نتیجه دور بماند. به همین خاطر طبیعی است که کالدرون در وهله اول به این فکر کند که جای پای خود را در پرسپولیس محکم کند. من به او حق می دهم که نتیجه گرایی را اولویت خود قرار دهد.

کارشناس فوتبال ایران درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر نیز صحبت کرد و گفت: تراکتور اسیر ناهماهنگی مدیریتی شده است. این تیم باید کار را خیلی جدی بگیرد. تراکتور هواداران زیادی دارد که هر وقت قدرت بگیرد می تواند به موفقیت برسد. استقلال تهران هم نیاز به ثبات دارد و ادامه این روند بدون شک برای هواداران غیر قابل تحمل است که مربی ندارند. ضمن اینکه فکر می کنم شهر خودرو نیز با وجود نتایج نه چندان خوبی که در هفته های اخیر گرفته است می‌تواند در نیم فصل دوم باز هم خودنمایی کند و برای مدعیان قهرمانی دردسرساز شود.