تاریخ : 1398,چهارشنبه 27 آذر20:41
کد خبر : 338823 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

احتمال خداحافظی کریستیانو رونالدو از دنیای فوتبال

خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو می‌گوید این ابرستاره پرتغالی ممکن است در باشگاه فعلی‌اش یوونتوس بازنشسته شده و کفش‌هایش را بیاویزد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، درحالیکه کریستیانو رونالدو ، ابرستاره پرتغالی فوتبال دنیا تا حدود یک ماه دیگر یعنی ماه فوریه پیش رو 35ساله می‌شود، خورخه مندس، مدیر برنامه‌های او می‌گوید ممکن است کریستیانو رونالدو در باشگاه فعلی‌اش یوونتوس بازنشسته شده و کفش‌هایش را در این باشگاه بیاویزد.

قرارداد رونالدو با بیانکونری تا سال 2022 زمان دارد یعنی زمانی که کریستیانو 37ساله خواهد شد. مندس می‌گوید رونالدو در تورین راضی و خوشحال است و علاقه‌ای به ترک این تیم ندارد و به این ترتیب ممکن است با پیراهن یوونتوس به دوران فوتبالی درخشان خود خاتمه دهد. مندس همچنین بر خلاف شایعات درباره اختلاف رونالدو و ساری، سرمربی یوونتوس، از این سرمربی ایتالیایی تعریف کرد.

خورخه مندس در گفتگو با اسکای گفت:" کریستیانو رونالدو در یوونتوس خوشحال و راضی است و آنجا با یک مربی بزرگ کار می‌کند. بله، ممکن است او در یوونتوس بازنشسته شود. او با این تیم یک قرارداد امضا کرده است".

مندس در واکنش به سوال خبرنگار درباره اینکه ساری از بازی دادن همزمان به سه ستاره هجومی‌اش، رونالدو، دیبالا و ایگواین خودداری می‌کند و آیا این باعث ناراحتی رونالدو از او شده است گفت:" استفاده همزمان از رونالدو، دیبالا و ایگواین؟ این چیزی است که ساری درباره آن تصمیم خواهد گرفت؟".