تاریخ : 1398,جمعه 06 دي20:10
کد خبر : 339830 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کرد

در شرایطی که از فرهاد مجیدی به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری استقلال نام برده می‌شد، این پیشکسوت آبی‌ها اعلام کرد به پیشنهاد جانشینی استراماچونی پاسخ منفی داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، فرهاد مجیدی امروز جمعه در حالی که از وی به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی آندره استراماچونی روی نیمکت استقلال یاد می‌شد، با انتشار پیامی اعلام کرد که سرمربی استقلال نخواهد شد.

مجیدی در صفحه شخصی خود نوشت: «در ورزش اگر یک نکته را یاد گرفته باشم این است که ورزشکار هویت حرفه‌ای خود را از باشگاه و هوادارانش می‌گیرد. استقلال تا ابد خانه من است و با هوادارانش احساس مشترک دارم و در هر مسیری همراهشان هستم، مثل دو هفته اخیر که با آنها بدترین روزها را گذراندم.

با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربی گیری به من اعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه ام بر می‌گردم که هواداران- صاحبان اصلی آن خانه- منتظرم باشند و پای دعوتنامه امضای معنوی آنها باشد. سپاسگزارم از محبت بازیکنان عزیز استقلال که در این روزگار به شدت مظلوم واقع شدند.»

به این ترتیب وضعیت نیمکت تیم استقلال مبهم‌تر از گذشته خواهد شد. هرچند استقلال به صورت رسمی از قطع همکاری با استراماچونی خبر داده اما برخی گمانه زنی‌ها حاکی از احتمال مذاکره مجدد این مربی با استقلال است.