تاریخ : 1398,پنجشنبه 12 دي09:19
کد خبر : 340602 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

شیوه آموزش محور برای دانشجویان مقطع دکتری مفهومی ندارد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه آموزش محور برای دانشجویان مقطع دکترا مفهومی ندارد و طرح این مباحث با ادبیات دانشگاه سازگار نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با «اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات علمی، پایان‌نامه‌ای» گفت: اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات پایان‌نامه‌ای است.

وی ادامه داد: شیوه آموزش محور برای دانشجویان مقطع دکترا مفهومی ندارد.

سلیمی تاکید کرد: دانشجویان دکترا باید به سراغ پژوهش و تحقیق بروند و به دنبال حل یک معزل در کشور باشند و چالشی را از سر راه مردم بردارند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که در رابطه اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات علمی،‌ پایان‌نامه‌ای و دفاع از رساله بدون مقاله مطرح می‌شود با ادبیات دانشگاه سازگاری ندارد.