تاریخ : 1398,شنبه 14 دي20:17
کد خبر : 340942 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه بسیج دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه بشرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند. بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند ) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. [ احزاب/ ۲۳ ]

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر سر عهدی که با خدا بسته بود؛ صادقانه ایستاد و پیمان خود را به آخر برد و مزد سالها مجاهدت مخلصانه خود را دریافت کرد.

خون به ناحق ریخته شده‌ی او جوشش تازه ای درون رگ های نیروهای حزب اللهی و مقاومت در پی خواهد داشت و افول سردمداران اینگونه جنایت ها را شتابی روز افزون خواهد بخشید.

اما آمریکای جنایتکار باید بداند که قاسم سلیمانی یک شخص نبود بلکه نماینده یک  ملت بود. این ملت؛ خونخواه سردار رشید اسلام است فلذا آمریکای جهانخوار باید بداند که انتقامی سخت در پیش است ! آمریکا می‌داند و اگر نمی‌داند؛ باید بداند که اشتباهی فاحش انجام داده و انتقامی سخت در پیش روی اوست.

ما بسیجیان؛ ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) و نائب بر حقش امام خامنه ای‌(مد ظله العالی) و همچنین ملت مقاوم و شهیدپرور ایران، اعلام می کنیم که همه‌ی ما خونخواه شهید سپهبد سلیمانی هستیم و خط جهاد و مقاومت را با انگیزه ی مضاعف ادامه خواهیم داد.

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول