تاریخ : 1398,شنبه 14 دي21:39
کد خبر : 340954 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اعزام دانشجویان اصفهانی به مراسم تشییع شهید سلیمانی

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های هنر اصفهان، آزاد خوراسگان و آزاد نجف آباد برای اعزام دانشجویان به تشییع پیکر شهید سلیمانی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در اطلاعیه‌ای برای اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرد.

براساس این اطلاعیه، دانشگاهیان علاقه‌مند به حضور در این مراسم، می‌توانند تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی اطلاعات ثبت نامی خود را به دفتر بسیج دانشجویی این داشنگاه اطلاع دهند.

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به دلیل درخواست زیاد دانشجویان نسبت به تسهیل حمل و نقل برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در تهران، شرایط حمل و نقل فراهم شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که دانشجویانی که تمایل به حضور در مراسم تشییع پیکر شهید دارند، باید به مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه اطلاع دهند. زمان حرکت دانشجویان این دانشگاه ساعت ۱۰ شب یکشنبه و زمان برگشت هم دوشنبه عصر اعلام شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان نیز در برای اعزام دانشجویان به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده است.


کد خبرنگار : 38