تاریخ : 1398,یکشنبه 15 دي19:37
کد خبر : 341077 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

موضع ما موضع انتقام است

شهادت شهید محسن حججی منجر به نابودی فتنه شوم داعش در منطقه به دست سردار سلیمانی شد ؛ حال آمریکا به نظاره بنشیند که چطور ترور سردار شهید سلیمانی منجر به خروج‌نیرو هایش از منطقه و نابودی کامل رژیم صهیونیستی و فتح قدس به دست جوانان جبهه مقاومت خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت قاطع از اقدام متقابل سپاه پاسداران و نیروهای نظامی در انتقام سخت سردار سلیمانی ، آمادگی کامل خود را برای هرگونه مبارزه در صحنه های نظامی ، رسانه ای ، فرهنگی و حقوقی با عاملان اصلی ترور فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران ؛ اعلام کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا(سوره مبارکه الاحزاب،  آیه ۲۳)

سردار دلها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سدی سدید و کوهی ستبر و مشتی آهنین بود برای دشمنان حق و دریایی ژرف  بود برای دوستان و دلدادگان حق و حقیقت در تمامی‌جهان. شهادت گرچه برازنده ایشان بود اما داغش نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام حق خواهان و آزاد اندیشان جهان حقیقتا سخت و جانکاه است.

اما این سنت الهی است هرچه جان دلداده تر و شیدا تر و پاک باخته تر، خون جوشان تر، انسان سازتر و تاریخ سازتر خواهد بود. همین است که هویت سردار سلیمانی از یک شخصیت ملی به یک شخصیت محبوب جهانی و بین‌المللی تبدیل‌می کند.

خون کرّار‌ ایرانی دل ها را به هم گره زد و قلب های پراکنده را گرد هم آورد تا به بهانه‌ گریستن در فراقش پروانه شمع حقیقت شویم.

شهادت شهید محسن حججی منجر به نابودی فتنه شوم داعش در منطقه به دست سردار سلیمانی شد ؛ حال آمریکا به نظاره بنشیند که چطور ترور سردار شهید سلیمانی منجر به خروج‌نیرو هایش از منطقه و نابودی کامل رژیم صهیونیستی و فتح قدس به دست جوانان جبهه مقاومت خواهد شد.

اکنون که بلازده، در آستانه وداع با ایشان قرار داریم برگزاری هر چه با شکوه تر آیین تشییع بزرگمرد اسلام حداقل وظیفه هر ایرانیست.

بلاشک مراسم تشییع سردار مهربان امت اسلامی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی سابقه خواهد بود و هم‌صدایی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در خونخواهی از "حاج قاسم عزیز" گوش های آمریکا و هم پیمانانش در منطقه را کر خواهد کرد.

امروز جنبش دانشجویی مسلمان خواستار برخوردی راهبردی و همه جانبه و متناسب با شان و جایگاه سردار سلیمانی علیه نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه غرب آسیا می باشد.

موضع جریان دانشجویی کشور و در راس آن بسیج دانشجویی، موضع انتقام سخت نظامی علیه نیروهای آمریکایی است و ناصحانه هشدار‌می دهد صرف اقدامات دیپلماتیک، رایزنی های سیاسی و کارهای نمادین حداقلی و بدیهیاتی همچون پاره کردن متن برجام و یا لایحه استعماری FATF کفاف خشم و غیظ و بغض مردم‌ منطقه در از دست دادن یلِ ایرانی شان را نمی دهد.

موضع ما موضع انتقام است ، انتقامی سخت و کوبنده که منجر به خروج نیروها و پایگاه های آمریکایی خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ضمن اعلام حمایت قاطع از اقدام متقابل سپاه پاسداران و نیروهای نظامی در انتقام سخت سردار سلیمانی ، آمادگی کامل خود را برای هرگونه مبارزه در صحنه های نظامی ، رسانه ای ، فرهنگی و حقوقی با عاملان اصلی ترور فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران ؛ اعلام می دارد.

دولت آمریکا منتظر صف آرایی جوانان جبهه مقاومت اسلامی باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


کد خبرنگار : 90