تاریخ : 1398,چهارشنبه 18 دي17:43
کد خبر : 341480 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

نامه دانشجویان دختر دانشگاه امیرکبیر خطاب به زینب سلیمانی

دفتر خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی نامه‌ای به دختر سردار سلیمانی نوشت: امروز تنها تونیستی که یتیم شده‌ای، به خدا قسم، ما نیز چون تو احساس یتیمی می‌کنیم و قلبمان آتش گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دفتر خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی نامه‌ای به زینب سلیمانی، فرزند سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: امروز تنها تونیستی که یتیم شده‌ای، به خدا قسم، ما نیز چون تو احساس یتیمی می‌کنیم و قلبمان آتش گرفته است.

متن این نامه به شرح زیر است:

« خواهر!

چه روزهای پر تناقضی، غمگین اما باشکوه، تلخ اما با عظمت، سخت اما زیبا...

گویا دوباره صدای حضرت زینب شنیده می‌شود که درغم جانسوز برادر گفتند: ما رایت الا جمیلا...

و این سخن چه لرزه ای انداخت بر تن یزید لعنت الله علیه...

و خدا می‌داند که تو نیز با پیامت چه لرزه‌ای بر تن دشمن پستِ رذل انداخته‌ای.

زینب جان!

دلمان بسی گرفته بود از نبود پدرت که تو زینب وار ایستادی و مشتی زدی بردهان دشمن پست و یادآور شدی که زمان،زمان زینب گونه ایستادن،زینب گونه جنگیدن و زینب گونه زیستن است.
خواهر عزیزمان زینب!

امروز تنها تونیستی که یتیم شده‌ای، به خدا قسم، ما نیز چون تو احساس یتیمی می‌کنیم و قلبمان آتش گرفته است، چرا که ما نیز دختران حاج قاسم سلیمانی هستیم و قرارمان با مادرمان حضرت زهرا (س) این است که همه مان چون زینب (س) صبور باشیم و تکلیف خود را شناخته و قدم برداریم و قسم میخوریم که تا انتقام پدرمان را نگیریم ،آرام نمی نشینیم.

خواهر!

به امید روزی که امام زمانمان ظهور کند و پدرمان همراه ایشان رجعت کنند.تصور کن!چه صحنه ی زیبایی و چه انتظار شیرینی...

پدر، حاج احمد کاظمی، حاج همت، شهید حججی و همه یاران حضرت، پشت سر مولایمان قدم برداشته و یک جهان انتظارش به ثمر می‌نشیند.

به امید روزی که همه مان درکنارهم نظاره گر آن باشیم که جبهه مقاومت به آرزویش رسیده و اسرائیل،این رژیم منحوس تروریست ازصفحه روزگار محو شده است.

ما نیز چون تو با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان مجدد قول میدهیم با خاطرات و مهربانی های پدرمان حاج قاسم، که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می خورد زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

التماس دعا خواهر عزیز تر از جانمان

از طرف خواهران تو در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر»