تاریخ : 1398,سه شنبه 24 دي07:44
کد خبر : 342172 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد:

بررسی سرانه رفاهی دانشجویان فرهنگیان در دستور کار مجلس قرار گیرد

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در نامه‌ای به رئیس فراکسیون فرهنگیان اعلام کرد: از رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی سرانه غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در نامه‌ای به حمید رضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان و نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی سرانه غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستیم.

متن نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم و رحمه الله

با عنایت به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در امر خطیر پرورش معلم و دانشگاه معلم پرور فرهنگیان برآن شدیم از اصلی‌ترین مطالبات ۱۰۰هزار دانشجو معلم و آینده سازان این مرز و بوم را به عرضتان برسانیم:

از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه‌ی بالغ بر ۱۰۰هزار دانشجو معلم جوان در سراسر کشور، اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است.

لازم به ذکر است درحال حاضر به علت عدم اختصاص سرانه غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، ماهیانه بالغ بر ۸۰۰هزار تومان از حقوق دانشجومعلمان جوان کسر می‌گردد که مصداق کامل بی عدالتی و بی انصافی است.

از جنابان عالی درخواست می‌گردد با عنایت به بررسی لایحه‌ی پیشنهادی بودجه از سوی دولت در مجلس شورای اسلامی، امر خطیر اختصاص سرانه غذایی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنکیان را در اولویت کاری خود قرار دهید.

امضای دانشجو معلمان جهت استحضار و پیگیری مورد فوق به پیوست تقدیم تان می‌گردد.