تاریخ : 1398,چهارشنبه 25 دي14:02
کد خبر : 342341 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

توکلی: ۶۰ درصد داوطلبان آزمون های استخدامی کارت گرفتند

مشاور عالی سازمان سنجش میزان دریافت کارت آزمون های استخدامی وزارت بهداشت ویژه پزشکان متخصص و فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با حضور ۲۳۳ داوطلب در ۲۲ مرکز استان در روز جمعه ۲۷ دی برگزار می‌شود.

وی افزود: از ۲۳۳ نفر تعداد ۱۴۳ نفر زن و ۹۰ نفر مرد هستند که تاکنون ۱۵۲ داوطلب حدود ۶۵ درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت کرده اند. توصیه می شود در فرصت باقیمانده کارت خود را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ نیز با رقابت ۷ هزار و ۱۰۷ نفر شامل ۱ هزار و ۷۷۸ نفر زن و ۵ هزار و ۳۲۹ نفر مرد روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی گفت: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۳۷۴ نفر کارت گرفتند که حدود ۶۱.۵ درصد داوطلبان را شامل می شود و توصیه می شود داوطلبان در فرصت باقیمانده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

توکلی اظهار داشت: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۷ دی ماه است و در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.