تاریخ : 1398,یکشنبه 29 دي21:11
کد خبر : 342816 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برنامه‌هایی که دیگر زنده نیست

روابط عمومی صدا وسیما خبر عدم پخش زنده برنامه های "عصرانه" و "جهان‌آرا" از شبکه افق و "ثریا" از شبکه یک سیما را تائید کرده و گفته: فقط این برنامه‌ها نیست که از زنده به تولیدی تغییر شکل می‌دهند بلکه "آفتاب شرقی" شبکه یک و همچنین "پرونده ویژه" شبکه سه نیز که زنده پخش می‌شدند، مدتی است که به صورت تولیدی یا همان ضبطی پخش می‌شوند. شبکه یک تصمیم گرفته برخی از برنامه‌های هفتگی "فرمول یک" را نیز به صورت ضبطی پخش کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما  دلیل این کارها به حد مطلوب رساندن کیفیت برنامه‌ها و بی ربط با فشارهای سیاسی دانسته و گفته: تغییر شکل این برنامه‌ها هیچ ربطی به این حرف‌ها ندارد.

با این حال تهیه کننده برنامه عصرانه و مجری برنامه جهان آرا در توئیت‌های خود این موضوع را به فشار دولت و حتی حسام الدین آشنا مربوط دانستند.

از سوی دیگر این اتفاق پس از آن صورت گرفت که اخیرا اظهارات برخی از مهمان‌های مدعو به برنامه های یاد شده جنجالی شد و امروز نیز خبری منتشر شد که تائید می کرد دولت از علی عسگری ریاست سازمان خواسته که یا بسته خبری تولید شده ما را پخش کنید یا اصلا از رئیس جمهور خبری پخش نکنید.