تاریخ : 1398,دوشنبه 30 دي13:25
کد خبر : 342880 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

لغو اردوی تمرینی برایتون در امارات

برایتون نیز بعد از منچستریونایتد دومین تیم لیگ برتری است که اردوی تمرینی خود را در امارات لغو می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا،  باشگاه برایتون اعلام کرد به جای سفر به امارات برای برگزاری اردوی تمرینی در این کشور، در اروپا خواهد ماند و اردوی خود را در اروپا برگزار خواهد کرد.

بعد از آنکه منچستریونایتد اردوی تمرینی خود را لغو کرد، برایتون نیز تصمیم گرفت به جای حضور در امارات در اروپا باقی بماند و اردوی تمرینی خود را در یکی از مناطق گرم آب‌و هوایی در این قاره از سر بگیرد. به نظر می‌رسد آرسنال نیز به زودی تصمیم خود را درباره سفر خود به امارات برای اردوی آمادگی اعلام کند.

تیم های اروپایی در این مقطع سال برای بهره‌مندی از آب و های گرم امارات و قطر و تمرین در فضای باز  به این کشورها سفر می‌کنند تا بتوانند خودشان را برای ادامه فصل لیگ‌های اروپایی آماده کنند.

برایتون در ماه فوریه و بعد از دیدار با واتفورد چند روزی بدون بازی است و از هم اکنون سران این تیم به دنبال پر کردن این مقطع زمانی هستند.

یاران علیرضا جهانبخش این هفته برابر استون ویلا به تساوی یک بر یک رسیدند و باید در بازی بعدی خود برابر بورنموث قرار گیرند. جهانبخش که در بازی رفت توانست دروازه بورنموث را باز کند امیدوار است در این دیدار نیز بتواند به کمک تیمش بشتابد.