تاریخ : 1398,چهارشنبه 02 بهمن15:00
کد خبر : 343180 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ارائه سیاست‌های ساماندهی کنکور تا پایان سال

معاون خط مشی گذاری ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: سیاست های ساماندهی کنکور تا پایان سال جاری ارائه می شود و سپس شورای سنجش و پذیرش دانشجو باید برنامه اجرایی آن را ارائه دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، ابراهیم سوزنچی درباره اینکه آیا امکان رسیدن به یک خط مشی و سیاست درباره ساماندهی کنکور در مدت شش ماه با توجه به صحبت های دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، گفت: ما تا آخر سال سیاست های آن را ارائه می کنیم بعد شورای سنجش و پذیرش به ریاست وزیر علوم باید ظرف مدت کوتاهی برنامه اجرایی آن را به ما ارائه دهند.

وی درباره آخرین تصمیم گیری ها درباره سربازی در کنکور افزود: در این خصوص با سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جلسه داشته ایم و قرار شد چند جلسه دیگر نیز داشته باشیم لذا هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

معاون خط مشی گذاری و راهبری اجرای ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص اینکه در این جلسات قرار است چه مباحثی مطرح شود گفت: موضوع بحث این است که در مسئله کنکور چه تغییراتی اگر در سربازی ارائه بدهیم به این ماجرا کمک می کند.

دفتر معاونت خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیرا با طرح سئوال هایی اقدام به ارزیابی سربازی-کنکور کرده است.