تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 بهمن14:08
کد خبر : 344104 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رشد گفتمان عدالتخواهی با تکیه بر مبانی امام راحل (ره) و رهبر انقلاب

در مراسم افتتاحیه نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی با نام شهید حسین یوسف الهی دانیال یادری دبیر جنبش گفت: گفتمان عدالت و عدالتخواهی با تکیه بر مبانی حضرت امام و حضرت آقا اکنون پیشرفت و رشد کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم افتتاحیه نشست سالانه جنبش عدالتخواه دانشجویی با نام شهید حسین یوسف الهی آغاز شد. در این مراسم دانیال یادگاری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با توجه به رشد گفتمان عدالتخواهی گفت : گفتمان عدالت و عدالتخواهی با تکیه بر مبانی حضرت امام و حضرت آقا اکنون پیشرفت و رشد کرده است.

دانیال یادگاری همچنین افزود: در وقایع اخیر انقلاب اسلامی با چالش های گوناگونی مواجه شد که با تکیه بر جمهوریت توانست سربلند از آن بیرون بیاید، هرچند خطا هایی هم داشتیم که باید سعی در اصلاح آن داشته باشیم.

اما باید با صدای بلند بگوییم که با وجود تمامی نقایص، عدالت و عدالت خواهی در انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی حضرت امام و مقام معظم رهبری پیشرفت و رشد کرده است.

آنچه حائز اهمیت است آسیب شناسی راه طی شده و بررسی چالش ها و راهبرد ها در راهی است که باید آن را طی کنیم.

هر زمانی که نقش مردم در مسائل مختلف انقلاب اسلامی مشخص شود و امکان نقش آفرینی پیدا کردند، مقابل آسیب ها با نقش دادن با مردم ایستاده ایم.

در مورد راهبرد ها باید این نکته را توجه کنیم که راهبرد در یک کلام قوی شدن است. ما باید قوی شویم در همه مسائل چه حوزه شناخت مبانی اصیل انقلاب و چه در حل مشکلات مختلف و چالش های پیش رو انقلاب اسلامی.

سعی مان بر این خواهد بود انشاءالله که در نشست شهید حسین یوسف الهی با حضور اساتید و فارغ التحصیلان جریان دانشجویی چالش و آسیب های گذشته و اکنون و راهبرد های آینده انقلاب اسلامی را بررسی کنیم.