تاریخ : 1398,چهارشنبه 23 بهمن13:59
کد خبر : 345292 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت

پروژه‌های «پژوهشکده مهندسی پزشکی»، «سالن غذاخوری مکمل» و «سالن تلویزیون خوابگاه خواهران» دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم افتتاح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم، این پروژه‌ها همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به بهره‌برداری رسید.

نظرپور در نشستی که با حضور اعضای هیات رئیسه و مدیران دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه علم و صنعت ایران در این دانشگاه برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و آرزوی استفاده از ثمرات دهه فجر، گفت: امیدواریم قدمی که بر می‌داریم موثر باشد و نسل‌های بعد نیز بتوانند از نتایج اقدامات امروز ما استفاده کنند.

وی افزود: فعالیت‌هایی که دانشگاه انجام داده، خوب و موثر بوده و امیدواریم هم دانشگاهیان و هم غیردانشگاهیان، از آن بهره‌مند شوند.

نظرپور خاطرنشان کرد:  دانشگاه علم و صنعت ایران توانسته است از ظرفیت خیرین، به خوبی استفاده کند و امیدواریم دانشگاه بتواند با همکاری همه دست‌اندرکاران اعم از مدیران ارشد و میانی، در بهبود وضعیت خود موفق عمل کند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره با اینکه سرای دانشجویی و خوابگاه بعدی دانشگاه با حمایت مالی بنیاد حامیان علم و صنعت ساخته خواهد شد گفت: ساخت این مجموعه‌ها امکانات خوبی است که می‌تواند جمعیت دانشجویی دانشگاه را نیز افزایش دهد.