تاریخ : 1398,چهارشنبه 23 بهمن19:25
کد خبر : 345341 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

کتاب «بلندشو قهرمان» منتشر شد

رمان «بلندشو قهرمان» نوشته علیرضا جوانمرد منتشر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛به نقل از ایسنا،در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: رمان «بلندشو قهرمان» آخرین اثر علیرضا جوانمرد است که پیش از این نیز مجموعه داستان کوتاهی با نام «پیشانی‌نوشت‌ها» را توسط انتشارات «اسم» منتشر کرده بود. در این اثر نیز همچون داستان‌های کوتاه خود، داستانی پست‌مدرن را برای مخاطب روایت می‌کند.

شخصیت اصلی داستان قهرمان یوسفی کارمند پست‌خانه‌ای در پارک است، در حالی که همسرش، ساقی، کیلومترها آن‌طرف‌تر دارد در گالری‌های نیویورک می‌گردد تا استعداد هنری‌اش را شکوفا کند!

تنها همنشین قهرمان یوسفی، پس از یاد یار مهربانش، آقای «مرد» است، مرد بزرگوار مهربان و حکیمی که کتاب مقدسی دارد به نام «ملکوت».

در پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم: «باید از دوست شفیق و رئیس رفیقم، آقای ساقدی که این امکان را برای همسرم، ساقی عزیز، فراهم کرده تشکر کنم و روی پایم بایستم و مسابقه مشت‌زنی را ادامه دهم و با یک ضربه معجزه‌آسای ناهنگام حریف را از پا دربیاورم، نه به خاطر خودم –به خاطر خودم بود که ترجیح می‌دادم همین ‌جا بخوابم؛ من کلا خواب را به بیداری ترجیح می‌دهم- به خاطر این مردم شریف، همه این تماشاچیان حاضر در سالن «ارث» که با شور و هیجان، همه امیدشان را به من بسته‌اند و فریاد می‌زنند: «بلند شو قهرمان! بلند شو»!

این کتاب در ۱۲۰ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۴ هزارتومان  در نشر «اسم» عرضه شده است.