تاریخ : 1398,یکشنبه 27 بهمن21:10
کد خبر : 345700 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه یکی از تشکل‌های دانشگاه چمران اهواز به استاندار خوزستان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز طی نامه‌ای به استاندار خوزستان خواستار تبیین و بصیرت افزایی سیاسی در فضای نخبگانی و دانشگاهی این استان در ایام انتخابات شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز طی نامه‌ای به استاندار خوزستان خواستار تبیین و بصیرت افزایی سیاسی در فضای نخبگانی و دانشگاهی این استان در ایام انتخابات شدند.

متن نامه بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

رونق تولید

”رسالت انجمن های اسلامی رسالت انبیاست.“

امام خمینی (ره)

استاندار محترم استان خوزستان 
جناب آقای دکتر  شریعتی

با سلام و احترام؛

همانگونه که مستحضرید تشکل های دانشجویی در سراسر دانشگاه های کشور وظیفه و تکلیفی شرعی و مطابق با قوانین در جهت تبیین مسائل سیاسی کشور دارند. لذا انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی استان پهناور خوزستان وظیفه وتکلیف خود می‌داند که باتوجه به اختیارات خود در امر خطیر انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود کرده و به رسالت خود یعنی تبیین و بصیرت افزایی سیاسی در فضای نخبگانی دانشگاه به فعالیت بپردازند لیکن با عنایت به پیامد های مصیبت بار ورود افراد غیر متخصص  از خطه خوزستان به مجلس دهم ما همچنان شاهد کاهلی و قصور مسئولان در امر بصیرت افزایی و مانع تراشی های بیخود آن‌ها در این امر مهم و سرنوشت ساز برای میهن اسلامی هستیم.

جناب آقای شریعتی چنانچه برخورد های جنابعالی و همکارانتان مانع حرکت تشکل های دانشجویی در امر تبیین و تشریح مسائل سیاسی انتخاباتی در این برهه حساس شود پیامد های ناشی از انتخاب افراد نالایق و ورود آن‌ها به مجلس شورای اسلامی متوجه شما و تمامی مانع تراشان در جهت حرکت این نیروهای مخلص و انقلابی می شود.