تاریخ : 1398,یکشنبه 27 بهمن21:54
کد خبر : 345716 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان موفق نیست

نتایج یک بررسی در مورد زنگ‌های هوشمند رینگ نشان می‌دهد که این زنگ‌ها در مقابله با دزدان موفق نیستند و دوربین‌های آنها نمی‌توانند به خوبی جنایتکاران را تشخیص دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از انگجت، تصاویر ویدئویی که توسط زنگ‌های هوشمند رینگ ضبط شده و برای پلیس ارسال می‌شوند، کیفیت و کارآیی لازم را ندارند و تحقیقاتی که توسط ان بی سی نیوز در این زمینه انجام شده ثابت می‌کند پلیس چندان از آنها برای یافتن دزدها و دستگیری آنها استفاده نکرده است.

از مجموع ۴۰ نهاد قضایی و پلیسی که در جریان این بررسی با آنها گفتگو شده و اطلاعاتی را از طریق دوربین‌های رینگ دریافت کرده‌اند،تنها ۱۳ نهاد اعلام کرده‌اند که بر مبنای تصاویر دوربین‌های رینگ موفق به دستگیری دزدان و جانیان شده‌اند.

از این ۱۳ نهاد ۲ نهاد هم تنها موفق به حدس و گمان‌هایی خام و نه قطعی شده‌اند. نکته جالب اینکه علیرغم بی کیفیت بودن تصاویر زنگ‌های رینگ،هیچ یک از سازمان‌های قضایی و امنیتی و پلیسی حاضر نشده‌اند در این زمینه گزارشی تهیه کرده یا شرکت رینگ را در جریان قرار دهند.

رینگ پیش از این مدعی شده بود ارتقای کیفیت زنگ‌های هوشمند این شرکت و به خصوص دوربین‌های آنها به کاهش ۵۵ درصدی دزدی در محله‌های لس آنجلس منجر شده است.


کد خبرنگار : 15