تاریخ : 1398,سه شنبه 29 بهمن15:00
کد خبر : 345887 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اسماعیلی: در مسیر شرکت در انتخابات هیچ عذری پذیرفته نیست

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از عموم مردم با هر فکر و سلیقه و هر گرایش سیاسی دعوت می کنم که آگاهانه در انتخابات شرکت کنند و در این مسیر هیچ عذری پذیرفته نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری روز سه‌شنبه 29 بهمن 98 گفت: در گام دوم انقلاب بنا به رهنمود مقام معظم رهبری و فرمایشات بلند ایشان به دنبال ساختن ایرانی قوی هستیم. ایران قوی با حاکمیت قوی و مردمی قوی شکل می گیرد. برای این منظور باید دولت و مجلس و قوه قضاییه‌ای قوی و نیروهای مسلح قوی و دانشگاه قوی و فرهنگ قوی و اقتصاد قوی داشته باشیم.

وی افزود: آنچه که به طور مستقیم بر عهده من و همکارانم در قوه قضاییه  است این است که در این برهه حساس زمانی قوه قضاییه‌ای قوی بسازیم. شاخصه‌های آن عبارت است از تامین عدالت و امنیت برای جامعه و حفظ حرمت و کرامت انسان و برخوردار از اعتماد و حمایت مردم لذا قوه قضاییه قوی یعنی قوه قضاییه مردمی.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: از عموم مردم با هر فکر و سلیقه و هر گرایش سیاسی دعوت می کنم که آگاهانه در انتخابات شرکت کنند و در این مسیر هیچ عذری پذیرفته نیست. مشکلات و گلایه‌ها به جای خود اما فرهنگ ایرانی و تعالیم اسلامی ما به هیچ عنوان با انزوا و بی تفاوتی سازگاری ندارد. اگر بی تفاوت شدیم از دشمن سیلی می خوریم حال آنکه ما در حال نواختن سیلی‌های سخت بر چهره کریه دشمن هستیم. ایران قوی، مجلس قوی می خواهد و مجلس قوی مجلسی است که دارای نمایندگان متدین وانقلابی و شجاع و  عدالت محور وبرخوردار از پشتوانه قوی رای مردم است.