تاریخ : 1398,پنجشنبه 01 اسفند12:46
کد خبر : 346114 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

تجربه شیرین بازیکن تیم‌ملی از تماشای بازی رئال در برنابئو

سعید عزت‌اللهی هافبک تیم‌ملی و تیم یوپن بلژیک اخیرا بازی رئال مادرید و سلتاویگو را در ورزشگاه برنابئو از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرآنلاین؛ هافبک دفاعی تیم ملی که خیلی ها اعتقاد دارند باید در لیست جدید ایران دوباره قرار بگیرد، تماشاگر بازی رئال و سلتاویگو بود. سعید در این باره به خبرآنلاین می گوید: «تجربه بسیار خوبی بود، اینکه بازی تیم محبوبم را از نزدیک تماشا کردم. البته نتیجه دلخواه نبود و تیم مساوی کرد. ولی کلا تجربه شیرینی بود که در آن جو حضور داشتم و توانستم از برنابئو بازی را تماشا کنم. دو روزی تمرینات یوپن تعطیل بود و از این فرصت استفاده کردم و به اسپانیا رفتم. البته دوست داشتم بازی اتلتیکو و لیورپول را هم از نزدیک ببینم ولی باید به بلژیک برمی گشتم.»

او درباره شانس قهرمانی رئال و البته خلاء نبود رونالدو در این تیم می گوید: «به نظر من امسال رئال قهرمان لیگ اسپانیا می شود و در اروپا هم این تیم و بایرن شانس اصلی قهرمانی خواهند بود. رونالدو هم به هر حال بازیکن بزرگی است و هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنی داشته باشد ولی رئال مسیر خود را پیدا کرده است.»