تاریخ : 1398,پنجشنبه 01 اسفند17:33
کد خبر : 346173 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

شاید از دیدن این هتل با این همه امکانات لوکس و شی ولی با قیمت مناسب حیرت زده شوید! هتل کائوکاسوس یکی از هتل های برتر و 5 ستاره ارمنستان می باشد که بروز ترین امکانات ممکن را برای مسافران تور ارمنستان مهیا کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: ارمنستان جزء مقاصد گردشگری مهم پس از ناامنی های ترکیه می باشد که گردشگران بسیاری نیز از این شرایط استقبال کرده و ارمنستان را به عنوان یکی از بهترین مقاصد انتخاب می کنند. ایروان شهری با هتل های فراوان و متنوع است و  مسافران در هر سفری انتخاب هتل برایشان یکی از نکات مهم می باشد و اگر سفرشان خارجی باشد که اهمیت آن دو چندان می شود.

در سفر خود به ارمنستان به خصوص ایروان بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که در مرکز شهر باشد، به خصوص در ایروان که تقریبا مقصد مورد نظر همه گردشگران و توریست ها به این کشور است، بهتر است هتلی که انتخاب می کنید در نزدیکی میدان جمهوری و ساختمان اپرا باشد، چرا که می توان گفت بسیاری از هتل های خوب شهر در این حوالی هستد و همچنین دسترسی آسانی به دیدنی ها و مراکز تفریحی و تاریخی شهر خواهید داشت. اگر تصمیم دارید در ایروان اقامتی لوکس، قیمت مناسب و نزدیک به جاذبه های گردشگری را داشته باشید در این مقاله از لحظه آخر ما را همراهی کنید.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

لاکچری ترین هتل های ارمنستان از دیدگاه کاربران

ایروان هتل های لوکس و شیک بسیاری دارد که بروزترین امکانات را دارند. برترین آن ها هتل های 5 ستاره است که در این هتل ها شما می توانید از امکاناتی نظیر استخر، باشگاه بدنسازی، رستوران و غیره بهره‌مند شوید.

معرفی هتل نشنال در ایروان
یک هتل 5 ستاره متمایز دیگر در ایروان! هتل مجلل و پرنور در قلب ایروان که در فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا میدان جمهوری قرار دارد و تمام اصول طراحی و نورپردازی به صورت کاملا حرفه ای و گیرا در آن رعایت شده است. این هتل 76 اتاق دارد که فضای داخلی این هتل بزرگ با رنگ های خنثی که جلوه ی خاصی به محیط می دهد و نور پردازی منحصر به فرد و چشم گیری را دارد.

در داخل هتل یک باشگاه بدنسازی مجهز قرار دارد که علاوه بر آن، سونا، استخر سرپوشیده ای هم وجود دارد. از دیگر تفریحات مهیج در این هتل حمام سنتی می باشد که تجربه ای جالب به مسافران می دهد.

متریال مورد استفاده در رستوران از بهترین نوع و بالاترین کیفیت ممکن انتخاب می‌شوند تا مهمانان از بهترین طعم ‌های غذایی لذت ببرند. فضای بار و رستوران و استراحت کاملاً لوکس و مدرن می باشد همان‌گونه که اتاق‌ها هم در بهترین شرایط از دیزاین و نورپردازی هستند. پس اگر به دنبال هتلی فوق لوکس و شیک با تعداد اتاق پایین و فضای خصوصی‌تر در تور ارمنستان می‌گردید، نشنال ایروان را در انتخاب خود فراموش نکنید.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

معرفی هتل رادیسن بلو لوکس در ایروان

این هتل تنها دقیقه پیاده روی از پارک ویکتوری فاصله دارد هتل رادیسون بلو لوکس جزو هتل های  5 ستاره می باشد که به تازگی بازسازی شده و  دارای نمایی به سمت پارک و کوه آرارات است. با 5 دقیقه پیاده روی از هتل رادیسون بلو به مرکز شهر ایراوان خواهید رسید و از آنجا به نقاط مختلف شهر دسترسی خواهید داشت از این جهت مسافران می توانند به راحتی از مکان های مهم شهر ایروان بازدید کنند.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

اتاق های این هتل لوکس فرش شده و همگی دارای دکوراسیون مدرن و شیکی هستند که همراه مبلمانی با کیفیت تزئین شده اند. همچنین همه اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند که تمامی مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند.

در هتل رادیسون بلو خدمات ماساژ نیز ارائه می شود و همچنین باشگاه بدنسازی فناوری های نوین نیز در اختیار علاقه‌مندان به تفریحات ورزشی می باشد. لازم به ذکر است که این هتل مورد استقبال بسیاری از مسافران به خصوص زوج های جوان می باشد.

رستوران لاردر در هتل رادیسون بلو غذاهای سنتی ارمنستانی و همچنین غذاهای اروپایی را سرو می کنند و مسافران می توانند  غذای خود را در پشت بام رستوران و در فضایی باز رو به کوه های آرارات نوش جان کنند. توصیه می شو که  تست انواع سالاد ها و ساندویچ ها بخصوص همبرگر های ویژه این رستوران را از دست ندهید و علاوه بر این نوشیدنی هایی مانند قهوه، چایی و انواع آب میوه ها نیز در این رستوران سرو می شود.

میز پیشخوان هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد و خدماتی همچون تهیه بلیط و تورهای مختلف را برای مسافران ارائه می دهد.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

بهترین هتل های ارمنستان از نظر موقعیت مکانی

معرفی هتل گرند پالاس در ارمنستان
هتل گرند ایروان هتلی 5 ستاره و به عنوان هتلی مدرن و شیک آماده استقبال از مسافران تور ایروان می باشد. معماری این هتل زیبا به سبک معماری نئو کلاسیک مربوط به سال 1928 که در سال ایروان قرار گرفته، هتلی لوکس که به عنوان نشان و تجسم گر تاریخ مدرن و باستان ارمنستان و فرهنگ آن اشاره کرد. مسافران نیز با اقامت در این هتل در قلب ایروان از شکوه و سبک ایتالیایی می توانند لذت ببرند و با بهره بردری از خدمات عالی و بی دریغ کارکنان مجرب به راحتی به امکاناتش دست یابید.

گرند هتل ایروان دارای 104 اتاق می باشد که تمام اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی مانند مینی بار، صندوق امانات، امکانات اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، چای و قهوه ساز برقی و نیز لوازم آرایشی بهداشتی می باشد. مسافران می توانند برای رفع خستگی از مرکز اسپا و ماساژ استفاده کنند. همچنین از امکانات ویژه این هتل استخر روباز، سونا، حمام اختصاصی، حمام سنتی و غیره می باشد.

این هتل نیز حدود 10 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی ایرون، حدود 500 متر تا میدان جمهوری فاصله دارد.

فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان 400 متر، تا آبشار یروان 1 کیلومتر، پارک عشاق ایروان 1 کیلومتر، باغ وحش ایروان حدود 3 کیلومتر، ساختمان اپرا 500 متر می باشد.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

معرفی هتل ماریوت ایروان

یکی دیگر از هتل هایی 4 ستاره که در ایروان و میدان جمهوری قرار دارد هتل ماریوت ارمنستان است، این هتل دکوراسیون کلاسیکی دارد. تمام اتاق های این هتل عایق صوتی بوده و نمایی از کوه های آرارات و میدان زیبای جمهوری دارند. هتل ماریوت دارای 5 رستوران متنوع با انواع ذائقه ها با سرو غذاهای بین المللی پذیرای مهمانان می باشد. یکی از دلایل مهم که موجب جذب مسافران به این هتل شده نزدیک هتل به میدان جمهوری، موزه تاریخی ارمنستان، مسجد آبی، بازار ایروان، سالن اپرا و تئاتر باله ایروان و دیگر جاذبه های مهم شهر به هتل ماریوت می باشد.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

بهترین هتل های ارمنستان از نظر قیمت | ارزان ترین هتل های ارمنستان

معرفی هتل پاریس در ارمنستان
هتلی 4 ستاره در ایروان که حدود 5 دقیقه پیاده روی شما را به میدان جمهوری می رساند. یکی از ویژگی هایی که باعث شده مسافران بسیاری از سراسر دنیا از این هتل استقبال کنند مقرون به صرفه بودن نرخ قیمت هتل نسبت به هتل های 4 ستاره دیگر می باشد چرا که هم به مکان های مهم شهر نزدیک است و هم امکانات خوبی را ارائه می دهد.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

 هتل دارای وای فای رایگان، رستوران های متنوع، کافه، موزه، گالری، سالن های کنسرت و پارک های ملی جالب می باشد. داشتن اتاق های نشیمن پرنور و روشن از دیگر امتیازات این هتل به شمار می آید. تخت های بزرگ و تلویزیون های هوشمند و ماهواره در تمام اتاق ها وجود دارد. از ویژگی های دیگر هتل خدمات 24 ساعته اتاق می باشد و مرکز تناسب اندام با امکانات کامل موجود می باشد. مهمانان تور ارمنستان در هتل پاریس می توانند از سالن کنفرانس برای جلسات متوسط و کوچک با سالن روشن و بالکن جهت هواخوری استفاده کنند. کیوسک ها خبری یا همان روزنامه های صوتی و تصویری و کافی شاپ مجلل رستوران نیز از امکانات این هتل است.

آشپزخانه ایتالیایی هتل با طعم و مزه منحصر به فرد خود همچنین دکوراسیون با رنگهای روشن و دیدن منظره کوه آرارات همه و همه لذت سفر به ارمنستان را برای شما به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت هتل تسلط کارکنان به زبان های مختلف است. به طور خلاصه مشخصات هتل: مرکز شهر، در کنار میدان جمهوری، دسترسی آسان از هر دو خیابان امیریان و تیران نزدیکی به بانک ها، ادارات دولتی و مراکز تجاری مغازه ها، رستوران ها، کافه ها و میله های نزدیک پارکینگ می باشد.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

معرفی هتل کائوکاسوس ارمنستان

شاید از دیدن این هتل با این همه امکانات لوکس و شی ولی با قیمت مناسب حیرت زده شوید! هتل کائوکاسوس یکی از هتل های برتر و 5 ستاره ارمنستان می باشد که بروز ترین امکانات ممکن را برای مسافران تور ارمنستان مهیا کرده است.

هتل کاکاسوس (قفقاز) ارمنستان از سال 2014 آماده پذیرایی مهمانان می باشد. اتاق های مجهز به تهویه مطبوع هتل کائوکاسوس دارای امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی به همراه لوازمی مانند سشوار و لوازم اصلاح و آرایشی می باشد. در اکثر اتاق های هتل مسافران می توانند منظره ای از کوه آرارات را تماشا کنند. در هتل کائوکاسوس مسئولین پذیرش 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند.

در سفر به ارمنستان کجا اقامت کنیم

هتل، یک باغ به همراه لوازم لازم برای کباب کردن (باربکیو) هم دارد، همچنین از دیگر امکاناتی که در هتل کائوکاسوس ارائه شده می توان به سالن مشترک، محل نگهداری چمدان و بار و زمین بازی مخصوص کودکان اشاره کرد. هتل کائوکاسوس یک سالن کنفرانس دارد که گنجایش آن 600 نفر می باشد. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در فاصله 17 کیلومتری این هتل قرار دارد و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه هم ارائه می کند که البته باید مبلغی جداگانه برای درخواست آن بپردازید.

منبع : lahzeakhar.com


کد خبرنگار : 16