تاریخ : 1398,یکشنبه 04 اسفند20:47
کد خبر : 346492 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برترین هتل‌های آنتالیا را بشناسید!

دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، کتابخانه، روزنامه و باغ اختصاصی تنها بخشی از امکانات هتل الیپس رویال ترکیه است که میتواند لحظات خوبی را برای مسافرین مقیم فراهم کند. الیپس رویال هتل اند اسپا تنها 14 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و از این جهت برای توریست ها می تواند نقطه قوت محسوب شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: هیچ چیز زیباتر و جذاب تر از قدم زدن در شهرهای سابق امپراطوری روم باستان نیست. اوج شکوه، تمدن! کلماتی که شاید در نگاه اول در ذهنمان تداعی شود. تداعی اتفاقاتی که شاکله امروزی آنتالیا است. شهری تاریخی و با قدمتی به اندازه قبل از میلاد مسیح! یعنی جایی که محل حکمرانی امپراطوری عظیم روم باستان بود. در همان زمان که روم شرقی روز به روز ضعیف تر می شد، ترکان سلجوقی قویتر می شدند، تا جایی که در سال 1321 میلادی آنتالیا از مالکیت روم شرقی خارج و به یکی از استان های ترکان سلجوقی تبدیل شد.

جمعیت کثیر این منطقه بعد از مهاجرت ترک های بالکان و قفقاز شکل گرفته و  به شکل امروزی خودش درآمده است. آب و هوای مدیترانه‌ای آنتالیا را به شهری مهم و توریستی تبدیل کرده است. تا جایی که هر سال تورآنتالیا از سراسر نقاط دنیا به سمت این منطقه تشکیلمیشود کههرکدامشان شرایط خود را دارند.

آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری مختلفی است که برخی از آنها شامل پل آراپسو، آبشار دودن، بادام آغاجی، تله کابین و ... است. جاذبه هایی که در کنار هتل های آنتالیا می توانند سفر جذابی را برای شما به همراه داشته باشند. دو منطقه کالچی و لارا نقاط مهمی در آنتالیا هستند که اکثر هتل های خوب آنتالیا را می توانید در آنها پیدا کنید. کالچی بخش قدیمی و بازسازی شده شهر و لارابخش ساحلی و شرقی آنتالیا است که بیشتر مورد نظر توریست ها و گردشگران بین المللی است.در این مطلب میخواهیم به صورت اجمالی هتل های مناسب اقامت در آنتالیا را معرفی کنیم.

چرا آنتالیا؟
آنتالیا شهری است که امکان سفر به آن با بودجه های مختلف امکان پذیر است. اقامتگاه های زیادی دارد که با توجه به امکانات مختلف درون شهری می تواند خاطرات خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. همچنین به عنوان یک شهر توریستی از محبوبیت بالایی برخوردار است و به واسطه مراکز خرید مختلف، امکان خرید انواع کالاهای اروپایی و آسیایی را برای شما فراهم کرده است. این شهر دارای هتل های مختلفی در سطوح گوناگون است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

هتل های مناسب اقامت در آنتالیا کدام هستند؟

هتل اس یواند آکوآلند«Hotel SU &Aqualand»
هتل اس یواندآکوآلند در چند قدمی ساحل دریا و در منطقه کنیالتی «Konyaalti»واقع شده و دارای امکاناتی همچون استخر سرپوشیده و روباز و 6 سالن غذا خوری است. این هتل در زمینی به مساحت 11.500 متر مربع احداث شده و شامل مجموعه آبی، امکانات تفریحی و بازی برای کودکان است. اتاق های این هتل طراحی کاملاً مدرنی دارند و برای افرادی که به ورزش علاقه دارند، داری امکانات مختلف ورزشی است. این هتل در نزدیکی هتل هایBlue Garden، Olbia و The Corner Park قرار دارد.

الیپسرویال هتلانداسپا«Elips Royal Hotel & SPA»
الیپس رویال هتل اند اسپا یکی از هتل های نزدیک به ساحل دریاست که فقط 2.4 کیلومتر با دریا فاصله دارد و دارای خدمات آب درمانی یا همان «spa» است که در آن معمولاً از آب های دریایی و یا آب های معدنی برای آب درمانی استفاده می شود. این اسم برگرفته از نام شهری با همین نام در بلژیک است که دارای چندین چشمه آب معدنی شفابخش بوده و به همین دلیل این نام رواج پیداکرده است.

دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، کتابخانه، روزنامه و باغ اختصاصی تنها بخشی از امکانات هتل الیپس رویال ترکیه است که میتواند لحظات خوبی را برای مسافرین مقیم فراهم کند. الیپس رویال هتل اند اسپا تنها 14 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و از این جهت برای توریست ها می تواند نقطه قوت محسوب شود.

هتل کران پلازا آنتالیا«Crowne Plaza Antalya»
اگر به فکر جایی لاکچری و عالی در ترکیه هستید و می خواهید به مرکز شهر هم نزدیک باشد، پیشنهاد ما اقامت در هتل کران پلازا آنتالیا است. این هتل در سال 2010 احداث شده و دارای 194 واحد اقامتی همراه با تمامی امکانات هتل های 5 ستاره برای مسافرین مقیم است. هتل کران پلازاآنتالیا هم در نزدیکی سواحل کنیالتی «Konyaalti» واقع شده و مسافرین آن می توانند قایق سواری در دریای مدیترانه را به تجربیات خود اضافه کنند. باغ اختصاصی، ساحل اختصاصی، خدمات مخصوص فرودگاه، مرکز خرید، مرکز اسپا، غذاهای ترکی و بین المللی و امکانات مختلف ورزشی تنها بخشی از ویژگی هایی است که این هتل 5 ستاره در اختیار مسافرین مقیم خودش قرار می دهد.

کرنر پارک هتل«The Corner Park Hotel»
کرنر پارک هتل در خلیج غربی آنتالیا واقع شده و همانند چند هتلی که در بالا معرفی کردیم، در سواحل کنیالتی «Konyaalti» قرار دارد. این هتل 4 ستاره دارای 74 واحد اقامتی در انواع مختلف است و از امکانات رفاهی مختلفی مثل ساحل اختصاصی، صرافی، اتاق جلسات، باغ اختصاصی، خدمات اتوشویی و خشکشویی، سرویس حمل و نقل، استخر روباز و ... استفاده کنند.

کلاب هتل فالکون«Club Hotel Falcon»
کلاب هتل فالکون دقیقاً در مرکز شهر آنتالیا است. ساحل اختصاصی، سونا، زمین تنیس، استخر خصوصی و باغ اختصاصی (مشرف به دریای مدیترانه) از ویژگی های مخصوص این هتل است که در بقیه هتل هایی که در بالا معرفی کردیم نیز مشاهده می شوند. کلاب هتل فالکون تا فرودگاه آنتالیا حدود 17 کیلومتر و تا منطقه تاریخی Kaleiçi حدود 5 کیلومتر فاصله دارد و برای راحتی مسافرین مقیم، در طراحی ساختمان از بالکن هایی با معماری پانوراما استفاده شده تا دیدی وسیع به دریا داشته باشند.

یازارلارا هتل«Yazar Lara Hotel»
یازارلارا هتل«Yazar Lara Hotel» واقع در ساحل بلانشه «Blanche»، یک هتل 3 ستاره است که دارای امکانات رفاهی همچون استخر روباز فصلی، WIFI رایگان در سراسر هتل، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، تلویزیون های صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هوا و ... است. از دیگر خدمات هتل برای مسافرین، خدمات تهیه تور و بلیط به نقاط مختلف است و به طور کلی برای آن دسته از افرادی مناسب است که می خواهند سفری اقتصادی به آنتالیا ترکیه داشته باشند.

چه طور به آنتالیا بریم؟
حال که با هتل های آنتالیا آشنا شدید، می توانیم در مورد روش های سفر به آنتالیا هم صحبت کنیم. علاوه بر تور آنتالیا که در ابتدا به آن اشاره کردیم، می توانید به صورت جداگانه بلیط هواپیما آنتالیا را بخرید. بلیط های ارزان، چارتری، لحظه آخری که همه آنها با امکان قابلیت مقایسه و خدمات پشتیبانی 24 ساعته توسط آژانس های معتبر در اختیار مسافرین قرار می گیرد. سعی کردیم در این بررسی بهترین اقامتگاه های آنتالیا را در کنار برخی از نقاط مهم گردشگری مهمی که دارد، به شما معرفی کنیم تا به صورت خیلی خلاصه، سریع و بدون فوت وقت تصمیم گیری مناسبی در مورد سفرتان داشته باشید.

منبع:eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7


کد خبرنگار : 85