تاریخ : 1398,سه شنبه 06 اسفند14:38
کد خبر : 346726 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تست کرونای دانشجوی دانشگاه خواجه مثبت اعلام شد

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ابتلای یک دانشجو به کرونا ویروس خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ابتلای یک دانشجو به کرونا ویروس خبر داد.

«خشنود دانشجویی» معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، درباره ابتلا یکی از دانشجویان این دانشگاه به کرونا ویروس گفت: آزمایشان اولیه این فرد منفی بود و تا روز یکشنبه هم بیمارستان و هم مرکز بهداشتی که ما با آنها در تماس بودیم، اعلام کردند که این شخص کرونا ندارد و شرایط بالینی خوبی هم داشته است، البته در حال حاضر نیز شرایط عمومی خوبی دارد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه صبح از بیمارستان به ما اعلام کردند که نتیجه آزمایشات وی مثبت بوده است. ما نیز از همان موقع که موضوع مطرح شد به دوستان و هم اتاقی‌های او اعلام کردیم که مراقب باشند و آنها نیز به دکتر مراجعه کردند. همچنین خوابگاه این دانشجو تحت کنترل است. البته همه خوابگاه‌ها تخلیه و ضدعفونی شده است.

خشنود افزود: با توجه به اینکه تا روز یکشنبه تمام آزمایش‌های او منفی بوده و موضوع قطعیت بیماری او مطرح نبوده الان برای ما سوال است که زمان ابتلای او به کرونا چه زمانی بوده است؟ از طرفی ابتدای ترم بوده و مدت زمانی از حضور دانشجویان در دانشگاه نمی‌گذرد و کلاس‌های ما از هفته گذشته شروع شده است.

معاون  دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: این دانشجو در حال حاضر در بیمارستان مسیح دانشوری است و من دیشب با وی تماس تلفنی داشتم که  طبق اعلام پزشکان بیمارستان حال عمومی وی مساعد است و به زودی جزو بهبود یافتگان کرونا خواهد بود و مرخص می‌شود. این دانشجو آقا بوده و 27 سال سن دارد.