تاریخ : 1398,سه شنبه 06 اسفند17:37
کد خبر : 346756 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اطلاعیه تغییر ساعت کاری در قم

اداره‌کل مدیریت بحران قم دراطلاعیه‌ای ازتغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان درهفته جاری خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دراین اطلاعیه که عصر سه‌شنبه صادر شده آمده‌است:به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی ، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود.

در این اطلاعیه برارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع تاکید شده‌است.

اطلاعیه حاکیست: لازم بذکر است با توجه به احتمال بروز سیل در هفته جاری تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حالت آماده باش خواهند بود .

همچنین در این اطلاعیه ازمردم استان خواسته شده‌است ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از ترددهای غیر ضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.

به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده‌است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند