تاریخ : 1398,سه شنبه 06 اسفند21:24
کد خبر : 346796 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

فکری: از مرفاوی کمک خواسته‌ام

محمود فکری سرمربی جدید نساجی در اولین تمرین این تیم حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، محمود فکری که به تازگی به عنوان مربی جدید نساجی مازندران برگزیده شده است، در گفتگو با خبرنگارانی که به اولین جلسه تمرینی او در زمین درفشی فر رفته بودند، در رابطه با تصمیم خود برای پیوستن به این تیم شمالی که پیش تر نیز در آن حضور داشته، گفت: قبل از شروع صحبت هایم، باید تشکری از کادر فنی قبلی و آقای مهاجری داشته باشم که از دوستان خوب من هستند. به هر حال برای تیم زحمت کشیده اند و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنها را دارم. در درجه دوم از کادر مدیریتی باشگاه خوشه طلایی تشکر می کنم، حاج آقا پرویزی و همینطور آقا وحید حکیمی سرپرست تیم که در این انتقال خیلی به من کمک کردند تا من بتوانم بیایم به نساجی. واقعا جای تشکر دارد و ممنون آنها هستند. امیدوارم خوشه طلایی در میان تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد.

او در مورد نساجی گفت: با توجه به شرایطی که نساجی داشت و شناختی که من از این تیم داشتم و همینطور مذاکراتی که با تیم و باشگاه داشتیم، قرار شد که در خدمت نساجی باشیم. تیمی که من شروع فوتبالم با این تیم بوده است و شروع دوران مربیگری ام نیز با این تیم بوده است. امیدوارم این هم خیر باشد و شروع مربیگری لیگ برتری ام هم با نساجی اتفاق افتاد. امیدوارم کمک کنم که تیم استان و شهرم است. اینطوری می گویم یک مقدار دور می شوم. بهتر است بگوییم تیم خودم است. امیدوارم با کمک هواداران خوب نساجی بتوانیم جایگاه خوبی برای تیم رقم بزنیم.

از فکری پرسیده شد که چقدر از بازیکنان تیم شناخت دارد که او بیان کرد: شناخت لازم را از بازیکنان، جو تیم، مدیریت باشگاه دارم. امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا به جایگاه خوبی برسیم.

فکری در پاسخ به این سوال که هدفش در نساجی که تیم پرطرفداری است چیست، توضیح داد: در وهله اول با توجه به شرایط ایجاد شده، حفظ تیم در لیگ برتر است. البته قرارداد را تنظیم کردیم ولی اگر قرار بود فصل آینده هم در خدمت تیم باشیم، من جایگاه بسیار بهتری را در لیگ برای نساجی پیش بینی می کنم. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای استان مازندران، نساجی و قائمشهر رخ بدهد.

از فکری در رابطه با شرایط ویژه کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا پرسیده شد. او در واکنش به این سوال و اینکه پیشنهادش برای برون رفت از این اوضاع چه چیزی است، بیان کرد: خب این یک موقعیت غیرقابل پیش بینی است. این یک دشمن ناخوانده است. باید مدیریت فدراسیون بررسی کند که اگر سلامت بازیکنان، مردم و .. در خطر است، بازی ها را لغو کنند و اگر درصد خطرناک بودن ویروس کمتر است، فقط هواداران را دور کنند. امیدوارم این ویروس هم از روی زمین و هم ایران دور شود و همه در امنیت خوب روانی زندگی کنند.

از فکری در مورد دستیارانش پرسیده شد و اینکه به استثنای حنیف عمران زاده چه کسانی در کادر فنی او خواهند بود. سرمربی جدید نساجی مازندران در این زمینه گفت: آقای دکتر فاضلی هستند. آقای عمران زاده. مسعود ابطحی و آقای دین محمدی هم که بوده اند. آقای هاروت هم مربیگری گلرها هستند. صحبتی هم با آقای مرفاوی داشته ام که نه به عنوان مربی که به عنوان استاد به ما کمک کند تا این خان را بگذرانیم.