تاریخ : 1398,پنجشنبه 08 اسفند01:39
کد خبر : 346962 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری مجازی کلاس‌های دانشگاه خوارزمی از ۱۰ اسفند

ستاد پدافند غیرعامل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در دانشگاه خوارزمی اعلام کرد که کلاس‌های این دانشگاه از ۱۰ اسفند به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و خوابگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در اطلاعیه ای، تصمیمات جدید ستاد پدافند غیرعامل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این دانشگاه را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه مقرر شد کلاس‌های نظری از شنبه ۱۰ اسفند به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شود و دیگر لزومی به حضور دانشجویان در دانشگاه نخواهد بود. شیوه و زمان برگزاری کلاس‌های مجازی از سوی دانشکده‌ها اعلام می‌شود.

زمان و نحوه برگزاری کلاس‌های عملی متعاقباً از سوی دانشکده‌های مربوطه اعلام خواهد شد. درصورتی‌که به هر دلیل، کلاس‌های نظری به‌صورت غیرحضوری برگزار نگردد، پس از آغاز ارائه دوره‌ها به صورت حضوری، کلاس‌های جبرانی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است که از روز شنبه ۱۰ اسفند ماه بخش‌های اداری دانشگاه فعال و لازم است اعضای هیأت علمی و کارکنان در محل کار خود حاضر شوند. نحوه حضور این عزیزان تابع تصمیمات معاونین و مدیران و رؤسای دانشکده می‌باشد. مسلماً حضور اعضای محترم هیأت علمی در دانشگاه طبق روال گذشته خواهد بود.

گفتنی است این اطلاعیه تأکید کرده است که خوابگاه‌های دانشجویی نیز در تهران و کرج تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.