تاریخ : 1398,جمعه 09 اسفند15:10
کد خبر : 347137 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جذب هزار عضو هیئت علمی در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد

مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد از جذب نزدیک به هزار متقاضی هیات علمی واجد شرایط در رشته های علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، فرهاد ادهمی مقدم گفت: نزدیک به هزار متقاضی واجد شرایط در فراخوان جذب هیات علمی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به شروع ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در سال ۹۸، در حوزه معاونت علوم پزشکی بیش از ۷۰۰ درخواست وجود دارد و با توجه به اینکه در بعضی رشته ها یک نفر و در برخی دیگر از رشته ها بیشتر از یک نفر اعلام نیاز شده است، حدود هزار نفر در صورت وجود افراد واجد شرایط، جذب هیات علمی خواهیم داشت.

ادهمی مقدم تأکید کرد: افرادی که به صورت اضطرار مجوز بکارگیری مشروط یکساله به شرط شرکت در فراخوان را دارند، لازم است در این فراخوان شرکت کنند.

مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: جذب در رشته های علوم پایه و رشته های بالینی با توجه به وجود بیمارستان های ملکی و نیاز به تکمیل کادر آموزشی عرصه های بالینی بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سامانه http://sajed.iau.ir مراجعه کنند.