تاریخ : 1398,شنبه 10 اسفند03:54
کد خبر : 347200 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

رونمایی از دسته گل میلیاردی انصاری فرد

در حالی که صبح امروز از شکایت 475 هزار یوروی بودیمیر و احتمال محرومیت سنگین پرسپولیس رونمایی شد به نظر می رسد این پایان کار نبوده و کالدرون نیز با شکایت به فیفا قصد دارد حق و حقوق خود را بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تماشاچی، پایان همکاری پرسپولیس با گابریل کالدرون به نوعی بود که می‌شد پیش‌بینی کرد در ادامه کار طرفین به فیفا کشیده شود. حالا خبر می‌رسد که کالدرون از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و پرسپولیسی‌ها باید برای اینکه شکستی دیگر در پرونده‌های حقوقی‌شان ثبت نشود مدارک خود را به فیفا ارائه کنند.

کالدرون در شکایت خود از پرسپولیس علاوه بر طلب ۶۰۰ هزار دلاری، درخواست سود ۵ درصدی سالیانه و همچنین غرامت بابت فسخ یک طرفه قراردادش را داشته است.

با توجه به اینکه پرسپولیس به احتمال زیاد در پرونده برانکو نیز محکوم شناخته می شود، به نظر می رسد مدیران این تیم کار سختی برای پرداخت این سه مورد در آینده خواهند داشت چرا که مجموع رقم پرداختی این سه طلب نزدیک به 20 میلیارد تومان خواهد شد.

در صورتی که کالدرون بتواند پرسپولیس را محکوم کند، تمام عواقب این اتفاق متوجه محمدحسن انصاری فرد است که با سوء مدیریت خود و عدم پرداخت به موقع مطالبات کالدرون در خروج را به روی اوباز کرد و سپس با صرف هزینه 9 میلیارد تومانی به سراغ جذب یحیی گل محمدی رفت.

پی نوشت» انصاری فرد که به واسطه پرداخت 40 درصد قرارداد 460 هزار دلاری استوکس و عدم بازگشت او به تهران تحت فشار قرار دارد، اکنون باید پاسخگوی هیئت مدیره بابت شکایت جدید کالدرون از پرسپولیس باشد.