تاریخ : 1399,جمعه 01 فروردين17:28
کد خبر : 349558 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیام وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان در سال جدید

حاجی میرزایی پیشتر با صدور پیام نوروزی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن بهار طبعیت و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی به فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های آنان، از زحمات و تلاش فرهنگیان قدردانی کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: محسن حاجی میرزایی با تبریک حلول سال نو به مردم، به ویژه معلمان و دانش آموزان و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و بهروزی اظهار کرد: ملت‌های بزرگ از دوران سختی‌ها؛ توانمندی خلق می‌کنند و جهش‌های بزرگ در تاریخ کشورها، از متن سختی‌ها برخاسته است و ملت ایران هم در چنین دوره‌ای قرارگرفته است و امیدوارم که سختی‌های سال گذشته، مقدمه‌ای برافزایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ملت ایران باشد.

وی در ادامه با اشاره به‌سختی هایی که در سال گذشته برای ملت ایران ازجمله آموزش‌وپرورش گذشت، گفت: آموزش‌وپرورش از این سختی‌ها ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جدیدی خلق کرد و آمارهایی از موفقیت‌های وزارت آموزش‌وپرورش در سال گذشته را ارائه داد.

حاجی میرزایی  پیشتر با صدور پیام نوروزی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن بهار طبعیت و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی  به فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های آنان، از زحمات و تلاش فرهنگیان  قدردانی کرد.

وی در این پیام با اشاره به استمرار آموزش و پویش ملی "آموزش تعطیل نمی‌شود"، نوشت: تبدیل هرخانه به یک کلاس درس از طریق فضای مجازی حرکت قابل تحسینی در سطح کشور است و ملت شریف ایران این قهرمان عرصه‌های دشوار، این بار با پویش علم در قامت سرافراز معلمان فداکار جلوه‌گر شده است.