تاریخ : 1399,شنبه 09 فروردين03:44
کد خبر : 350268 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

تردد وسایل حمل‌ونقل عمومی ممنوع می‌شود؟

استاندار تهران گفت: فعلاً تصمیمی نسبت به ممنوعیت تردد حمل‌ونقل عمومی در شهرها اتخاذ نشده و در این خصوص فردا در ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ستاد استانی مبارزه با کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور آغاز به کار کرده است و مصوباتی نیز تاکنون داشته که از جمله آن ممنوعیت تردد و کاهش حجم سفر بوده است.

وی ادامه داد: از امروز نیز ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تهران تحت کنترل قرار گرفته و با کمک پلیس راهور و نیروی انتظامی مسافرین غیر بومی اجازه ورود به استان تهران را ندارند و اهالی استان تهران هم نمی‌توانند خارج شوند.

استاندار تهران تأکید کرد: در این طرح مردم نیز همکاری و همراهی خوبی داشتند و نسبت به بازگشت اقدام کرده‌اند. 

محسنی بندپی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز اظهار داشت: فعلاً نسبت به ممنوعیت تردد وسایل حمل‌ونقل عمومی تصمیمی اتخاذ نشده ولی پیشنهاد توقف فعالیت مترو و حمل‌ونقل عمومی به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده که فردا در جلسه ستاد ملی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تأکید کرد: تمام فروشگاه‌ها که اقلام غیر ضروری توزیع می‌کنند تعطیل هستند و در خیابان مولوی تعدادی از کسبه فعال بودند که با هماهنگی اصناف، تعزیرات و فرمانداری اقدامات لازم جهت تعطیلی این مغازه‌ها انجام شد.