تاریخ : 1399,سه شنبه 12 فروردين13:01
کد خبر : 350565 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پویش و مسابقه بزرگ کتابخوانی کالک

پویش و مسابقه کتابخوانی سامانه مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور «کالک تشکیلات» شروع شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، پویش و مسابقه کتابخوانی سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور"کالک تشکیلات" از فردا ۱۸ اسفند مصادف با ولادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز می‌شود.

این پویش و مسابقه‌ در دوبخش برگزار خواهد شد و‌ علاقه‌مندان و به خصوص دانشجویان در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ی کتابخوانی "کالک تشکیلات" لازم است با عضویت در سایت سامانه‌ "کالک" و درخواست ارتقا، یک تا چند کتاب از مجموعه کتاب‌های "کالک تشکیلات" را تهیه و با مطالعه‌ کتب در آزمون آنلاینی که روز جمعه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه برگزاز می‌شود، شرکت کنند.

علاقمندان برای ثبت ‌نام و عضویت در سامانه کالک می توانند از آدرس اینترنتی و برای ورود و درخواست ارتقا حساب هم از این آدرس استفاده کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، تهیه کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی خرید کتب می‌توانند در شبکه‌های‌مجازی به آدرس @kalk_admin و شماره‌ی 09351251198 پیام ارسال کنند.

مسعود اسماعیلی معاون سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور درباره کتاب‌های مجموعه کالک تشکیلات به فارس گفت: مجموعه سه‌جلدی «کالک تشکیلات» را می‌توان اولین مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست.

پویش و مسابقه کتابخوانی سامانه مدیریت تشکل‌های دانشجویی از فردا، ۱۸ اسفند آغاز می‌شود

وی افزود: در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود که اعضای همه تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: نیروی تراز انقلاب اسلامی، دال مرکزی هر سه کتاب این مجموعه است و به عبارت دیگر این کتاب‌ها هر سه به مسئله اصلی هر تشکل دانشجویی و حتی غیر دانشجویی یعنی سرمایه انسانی و به عبارت خودمانی‌تر نیرو، پرداخته‌اند.

وی گفت: بنابراین کالک تشکیلات، نقشه راه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در موضوع تشکیلات است. این مجموعه سه‌جلدی دانشجویان تشکلی را در سه حوزه جذب و مخاطب‌شناسی، رشدوکادرسازی و مدیریت و برنامه‌ریزی تشکل آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای فعالیت در این زمینه در دانشگاه توانمند می‌کند.

وی ادامه داد: این مجموعه سه‌جلدی را رضا باقری کاکلکی، رضا جلالی و رضا حیدری سورشجانی با حمایت و همراهی سامانه کالک (سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی) تالیف کرده‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: «کالک تشکیلات» را انتشارات سازمان بسیج دانشجویی (آرمان دانشجو) به زیور طبع آراسته و به بازار نشر فرستاده است.


کد خبرنگار : 87