تاریخ : 1399,چهارشنبه 13 فروردين18:31
کد خبر : 350719 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دانشگاه تهران برای پساکرونا آماده می‌شود

مدیرکل پژوهش‌های کاربردی دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه به عنوان نماد آموزش عالی در کشور با استفاده از توان متخصصان در قالب هسته‌های علمی و پژوهشی و خوشه‌های فکری در حال آماده شدن برای شرایط پساکرونا است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی پورفتح مدیرکل پژوهش‌های کاربردی معاونت پژوهشی دانشگاه تهران از راه‌اندازی اتاق تعامل مجازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران توسط مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی دانشگاه با هدف آماده شدن برای شرایط پساکرونا خبر داد.

وی اظهارداشت: بخش‌های مختلف کشور متاثر از شیوع کرونا شده‌اند و دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی در کشور در تلاش برای کمک به بخش‌های مختلف کشور در شرایط پساکرونا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تخصص‌های هنری، فکری، علمی، فرهنگی، پژوهشی اعضای خانواده دانشگاه است.

*دانشگاه تهران برای پساکرونا آماده می‌شود

مدیرکل پژوهش‌های کاربردی معاونت پژوهشی دانشگاه تهران تصریح کرد: در این راستا هسته‌های علمی و پژوهشی و خوشه‌های مختلف فکری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی در دانشگاه فعال شده‌اند و اتاق تعامل مجازی با عنوان مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط بعد از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است.

وی گفت: قرار است پیشنهادهای که از این بستر از متخصصان دریافت می‌شود بررسی و به جامعه و مسئولان ارایه‌ شود.


کد خبرنگار : 15