تاریخ : 1399,پنجشنبه 14 فروردين13:51
کد خبر : 350764 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دانشجویان بسیجی تا نابودی کرونا به فعالیت‌های جهادی خود ادامه دهند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: فعالیت نخبگانی و جهادی دانشجویان بسیجی باید تا نابودی ویروس کرونا ادامه داشته باشد و سازمان بسیج دانشجویی هم با تمام توان از این حرکت پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور از آزمایشگاه تولید ژل و محلول ضدعفونی دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم تحقیقات بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های جهادی دانشجویان قرار گرفت.

نیک‌روش در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات جهادگران بسیجی گفت: بسیج دانشجویی همواره و در همه برهه ها در خدمت به انقلاب و کمک به مردم قدم برداشته و در حال حاضر نیز در خط مقدم نابودی این ویروس حضور دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه تاکید کرد: فعالیت نخبگانی و جهادی دانشجویان بسیجی باید تا نابودی ویروس کرونا ادامه داشته باشد و سازمان بسیج دانشجویی هم با تمام توان از این حرکت پشتیبانی خواهد کرد.

نیک روش تصریح کرد: با توجه به وارداتی بودن برخی از مواد اولیه ساخت ژل ضدعفونی کننده، بسیجیان نخبه دانشگاه علوم تحقیقات باید وارد فاز تحقیق و ساخت مواد جایگزین شوند.