تاریخ : 1399,شنبه 16 فروردين03:43
کد خبر : 350908 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

در گفتگو با حجت الاسلام محجوب زاده مطرح شد؛

جهاد امام رضایی

با بالاگرفتن شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز کشور به تجهیزات بهداشتی، هیأت روضه الزهراء دزفول مانند سایر بحران‌ها وارد عمل شد تا همراه مردم و یاری‌گر لحظات سختشان باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسئول هیات روضه الزهرا دزفول، حجت الاسلام مصطفی محجوب زاده گفت: با بالاگرفتن شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز کشور به تجهیزات بهداشتی، هیأت روضه الزهراء دزفول مانند سایر بحران‌ها وارد عمل شد تا همراه مردم و یاری‌گر لحظات سختشان باشد.

محجوب زاده در ادامه گفت: این هیات با همکاری دفتر خادمیاران آستان قدس رضوی دزفول، از همان روزهای نخست مبارزه با کرونا وارد عمل شد و با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی و و تهیه محلول ضدعفونی کننده به ضدعفونی کردن معابر اقدام کرد.

او در ادامه بیان کرد: اقدام موثر دیگر که با همکاری این دو نهاد متبرک انجام شد، ورود به عرصه تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستانی است:

تولید روزانه ۱۶۰۰ ماسک، تولید گان، پاپوش و دستپوش به تعداد ۱۰۰ عدد، جهت استفاده در بیمارستان با حضور بیش از ۷۰ نفر از بانوان در کارگاه و قریب ۲۰۰ نفر در منازل حماسه‌ای است که خلق آن مددی امام رضایی می‌طلبید که به فضل الهی هر روز به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تولیدات این مجموعه جهادی پس از استریل شدن با دستگاه آتوکلاو به معاونت درمان شهرستان تحویل می‌شود تا به دست جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان‌های دزفول برسد. همچنین در روزهای اخیر نیروهای جهادی مسجد و هیأت روضه الزهرا در ورودی‌ و خروجی‌ها و سطح شهرستان اقدام به  توزیع ماسک و اقلام بهداشتی رایگان کرده‌اند که  موجب رضایت شهروندان شده است.


کد خبرنگار : 87