تاریخ : 1399,شنبه 16 فروردين19:37
کد خبر : 350968 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

احتمال مبادله بزرگ فوتبال اروپا قوت گرفت

بعد از آنکه روز گذشته رسانه ها از احتمال مبادله داگلاس کاستا و گابریل ژسوس خبر دادند، خبرگزاری آلمان امروز گزارش کرد احتمال وقوع چنین انتقالی زیاد است.

خبرنامه دانشجویان ایران: بعد از آنکه روز گذشته رسانه ها از احتمال مبادله داگلاس کاستا و گابریل ژسوس خبر دادند، خبرگزاری آلمان امروز گزارش کرد احتمال وقوع چنین انتقالی زیاد است.

این رسانه معتبر به اخباری که از 2 تیم قدرتمند یوونتوس و منچسترسیتی گزارش شده، استناد کرد و احتمال داد داگلاس کاستا به تیم انگلیسی ملحق شود و در نقطه مقابل گابریل ژسوس از سیتیزن ها به خدمت گرفته شود.

این رسانه در گزارش خود عنوان کرد:کاستا 29 ساله در دوران مربیگری پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی در بایرن مونیخ، شاگرد مربی اسپانیایی بوده است. او بازیکنی است که همیشه مورد ستایش پپ قرارداشته است.

از طرفی ژسوس تا قبل از توقف لیگ برتر، همواره گزینه شماره 2 گواردیولا برای خط حمله بوده است. زیرا مسئول فنی آبی ها، آگوئرو را بر این مهاجم ترجیح داده است.

فوروارد 23 ساله به خاطر نیمکت نشینی نزد تیم دوم شهر منچستر، دنبال آغاز چالش جدیدی است. زیرا می خواهد در تیمی بازی کند که گزینه شماره یک باشد.

کاستا تا قبل از توقف رقابت های سری آ به خاطر شیوع کرونا، در 16 مسابقه حضور داشت. او در 2 سال اخیر در کل 31 بازی کرده و یک گل زده است. در حالیکه ژسوس در مجموع 92بازی 37 گل برای تیم پپ زده است.