تاریخ : 1399,یکشنبه 17 فروردين15:43
کد خبر : 351085 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

خواسته دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پیرو وضعیت ترم جاری

چند مدتی است که بحث آموزش مجازی داغ شده است و انتقادات بسیاری را توسط دانشجویان داشته است. از این رو یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با آموزش مجازی مصحبه ای داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چند مدتی است که بحث آموزش مجازی داغ شده است و انتقادات بسیاری را توسط دانشجویان داشته است. از این رو یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با این مهم چنین گفتن: همانطور که مستحضر هستید در ترم جاری  به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های حضوری برگزار نمی شود. رشته‌ی من تکنولوژی معماری است در رشته تکنولوژی معماری- ورودی 98 ، 14 واحد درسی ارائه گردیده است که تمامی آنها نظری-عملی میباشند و ارائه این واحدها تا کنون حتی به شکل مجازی نبوده است، برگزاری این واحد ها در برنامه های ارتباط اجتماعی نظیر " تلگرام و واتساپ " و به صورت ارسال فایل پی دی اف، صوت و فیلم  از طرف استاد مربوطه و در هر ساعت از شبانه روز حتی در برخی موارد بعد از نیمه شب صورت گرفته است.

او در ادامه گفت: دانشجویان بشدت از کلاس های مجازی که تاکنون برگزار گردیده، ناراضی هستند. کلاس ها به این شیوه برای دانشجویان پردیس که شهریه زیادی برای کلاس ها پرداخت می کنند و همچنین دانشجویان روزانه،  بد و نامطلوب است.  ما  از دانشکده انتظار برگزاری کلاس هایی با بالاترین کیفیت را داریم. با توجه وجود شرایط اقتصادی جامعه ، دانشجویان ۱۱ میلیون تومان  شهریه برای کلاس حضوری پرداخت کرده اند.

دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در پایان گفت: این مبلغ برای کلاس مجازی با توجه به شرایط بالا و البته کلاس های جبرانی متعدد که قرار است بعد از تعطیلات عید نوروز بصورت حضوری برای ۱۴ واحد ارائه شود ، بسیار زیاد است و امکان یادگیری و بازدهی برای این دروس و تدریس آن ها به این شیوه برای دانشجویان وجود ندارد.


کد خبرنگار : 87